25 Nisan 2024 Perşembe / 17 Sevval 1445

‘En Tatlı Yatırım’ gözünü sahile dikti

İzmir’den yola çıkıp Türkiye’de bir marka haline gelen Wafflecı Akın, yeni dönem büyüme stratejisini Ege ve Akdeniz’in sahil şeridi olarak belirledi. Waffle’cı Akın, 2018 yılında, 28 olan şube sayısını 50’nin üzerine çıkarmayı hedefliyor.

10 Aralık 2017 Pazar 07:00 - Güncelleme:
‘En Tatlı Yatırım’ gözünü sahile dikti

Urla Özbek ve Sığacık Marina ile birlikte özellikle tatilcilerin değişmez adresi olan waffle zinciri Waffle’cı Akın, bu kez Bodrum, Marmaris, Fethiye, Kaş ve Antalya sahillerine kadar uzanan bölgeyi gözüne kestirdi. 

Waffle’cı Akın, 2018 yılında, 28 olan şube sayısını 50’nin üzerine çıkarmayı hedefliyor. Anadolu’da yayılma hamlesini de sürdürecek olan lezzet zinciri, 30 yeni şube öngörülen İstanbul için ise master franchise yatırımcıları bekliyor. Waffle’cı Akın’ın CEO’su Timuçin Ümit, İstanbul’da düzenlenen, ‘15. Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı’nda şirketin yeni dönemdeki büyüme stratejilerini değerlendirdi. Fayton şeklindeki konseptleriyle fuarın en çok ilgi çeken stantlarından birine sahip olduklarını belirten Ümit, İzmir’i ve Ege’yi başarıyla temsil ettiklerini söyledi. Ümit, “Ziyaretçi olarak gelen herkes faytonlu standımızın önünde fotoğraf çektirdi. Bu doğru ve şirin bir ürün konsepti oluşturduğumuzun en açık kanıtı” dedi.

MOBİL CONSEPT HARİKA

Franchise modeli ile büyüme stratejilerine devam edeceklerini, yatırımcıya uygun fiyatlarla çok yüksek karlılık rakamları sunduklarını vurgulayan Timuçin Ümit, “Franchise yatırımcımızın yaptığı yatırım tutarını maksimum 1 yılda çevirmeyi hedefliyoruz. Mobil konsept uygulamamız ise çok daha farklı avantajlar sunuyor. Mobil şubelerimiz, yatırımcının bulacağı iyi bir lokasyonda çok yüksek karlar elde edilmesini sağlıyor. İşler iyi gitmediğinde ise istediği zaman bunu kolayca başka bir yere taşıma imkanı veriyor” diye konuştu.

HEDEF EGE VE AKDENİZ SAHİLLERİ 

Ümit, 2018 yılındaki büyüme stratejilerini de anlattı. Şu an 25’i franchise, 3’ü kendilerine ait 28 şube ile waffle lezzetini Türkiye geneline ulaştırdıklarını dile getiren Ümit, yeni dönemde özellikle Ege ve Akdeniz sahil şeridine yayılmayı planladıklarını vurguladı. Timuçin Ümit, “Urla Özbek’teki askeri kampta ve Sığacık Marina’da yerler açıp çok iyi tecrübeler edindik. Marinanın en gözde dükkanı şu an bize ait. Buralarda özellikle tatilcilerin değişmez adresi olduk. Ama bu yeterli değil. Bodrum, Marmaris, Fethiye, Kaş ve Antalya’ya kadar tüm sahil kesimlerinde yer almamız ve şube sayımızı 50’nin üzerine çıkarmayı hedefliyoruz”  ifadelerini kullandı.