Taşeron işçi kadro Bakan Müezzinoğlu'ndan açıklama

Taşeron işçilere kadro konusunda Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu açıklama yaptı.

  • 3593
  • 55
  • 37
  • 33
  • 76
  • 25
x

Taşeron işçiye kadro konusunda son dakika açıklamaları yapılmaya devam ediyor. Taşeron işçinin yakından takip ettiği kadro konusunda, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, katıldığı bir programda canlı yayında açıklamalarda bulundu. Bakan Müezzinoğlu, "“Referandumda Evet çıkması ile birlikte Türkiye yeni bir döneme girdi. Bundan sonra daha istikrarlı, daha güvenli bir sistemin arefesindeyiz. Parlamentoda gerekli alt düzenlemeleri yapılacak. 2017 nisan öncesi neyse 2019 3 Kasım’a kadar aynen devam edecek. Önümüzdeki iki yıla yakın zaman güçlü icraat dönemi olması gerekiyor. Milletin de hükümetten beklediği bu. Parlamentoda yeterli desteği olan bir hükümet var. Vatandaş da icraat bekliyor. Erken seçime ihtiyaç yok. İşsizlik konusunda da çalışmalarımız devam ediyor. Haziran sonu 1 milyonu hedefliyorduk mayıs ortalarında bu rakamı geçeceğimizi görüyorum. Emeklilerin promosyon ödemelerinin yüzde 75’i tamamlandı. 3 milyar 200 milyon gibi bir rakam ödendi.” dedi. Taşeron işçiye kadro konusunda da Bakan Müezzinoğlu, "Çalışmaları olgunlaştırdıktan sonra hükümete göndereceğiz. Önümüzdeki ayların konusu. Haftaya pazartesi Bakanlar Kurulu yapıldığında çözüm takvimi belirlendikten sonra biz de o takvime göre çalışmaları şekillendireceğiz" açıklamasında bulundu.

Yorumlar

Yorumlarınızı kendi özgür iradenizle yayınlamakta olup; bununla ilgili her türlü dolaylı ve doğrudan sorumluluğu tek başınıza üstlenmektesiniz. Yorum yaparak Toplum Kuralları ve Kullanım Koşulları'nı kabul etmiş sayılırsınız.

  • Lütfen birşeyler yazınız. Yorum alanı boş bırakılamaz.
  • Tebrikler! Yorumunuz onay sonrası yayınlanacaktır.
  • Mesajlarınız size hukiki sorumluluk doğurur.
  • Bir hata oluştu lütfen daha sonra tekrar deneyiniz!
Ümitsiz vaks23.06.2017 01:16
Olmaz olmaz bu iş olamaz... Şarkısını dinleyelim hep beraber. Seçim zamanına kadar birşey yapılmaz, seçime 3 - 5 ay kala vaatler verilir ve kararlar alınırken seçim olur.
  • 0
  • 0
Tasoren17.06.2017 01:32
Keşke versin 13 yıl oldu verseydi şimdiye kadar verirdi ben yine yok????????????
  • 0
  • 0
Taşeron15.06.2017 23:12
Yeter artık duyun şu taşeronun sesini günah vaatedip işiniz bittiğinde vazgeçmeyin son nokta koyuldum artık mecalimiz kalmadı.
  • 1
  • 0
Taşeron06.06.2017 19:51
Özel güvenliklerin tamamı kaldırılsın polis gôrev yapsın
  • 0
  • 0
taşeron26.05.2017 01:34
sayaç okuma elemanlarıda taşerondur günlük 130 bina verilen okumacıların hali ne olacak örn::doğalgaz sayaçları her katta alt kattan bşalyıp en üst kata kadar çıkan okumacıların halini siz düşünün 130 bina elektrik gibi değil
  • 1
  • 0
taşeron23.05.2017 09:19
taşerona kadro basit bir düzenleme ile 2023 te olur gibi.
  • 5
  • 0
Taşeron22.05.2017 10:28
Başbakanımız taşerona kadroyú verir
  • 1
  • 5
Volkan yıldırim09.05.2017 03:59
Ben istanbul eyüp te otoparkta 4.sene 6 aydır taşeron işçi olarak çalışmaktayım sayın başbakanım cumhurbaşkanım bizim bu üstümüzden yükü azaltmani zi canı gönülden inanıyorum allahım sizleri korüsum inşallah allah ak partiye zayiat vermesin inşallah
  • 2
  • 3
Taseron30.04.2017 15:54
Yalancının Allah bu dünyada Rezil Rüsva etsin inşallah
  • 8
  • 5
TAŞERON30.04.2017 12:26
2 YILDIR TAŞERON KONUSU ÇÖZÜLMEDİ 2016 % 99 ÇALIŞMALAR TAMAMDI 2017 OCAKTA KAMUYA AKTARILACAKTI ANAYASA BİTTİ REFARANDUMDA CUMHURBAŞKANIMIZ TALİMAT VERDİ BAŞBAKAN TALİMAT VERDİ TAŞERON KİME GÜVENECEK ASKERE GİDEMİYORUZ YETER ARTIK 2 YILDIR GÜNDEMDE SABIR 2 YIL BİTTİ BAKANLAR KURULUNA GELEMEDİ TALİMATTAN SONRA GELİİR BEKLLLLLLLLLLLL
  • 14
  • 3
Isci27.04.2017 19:28
Artik yapilmasi ümidiyle 14 yıldan fazladır taşeron noktayi devlet büyüklerimiz koysun
  • 4
  • 7
İrfan tan27.04.2017 07:47
Arkadaşlar bir ak partili olarak cumhurbaşkanımız sayın recep tayip erdoğan'ın bizzat kendisinin taşeron işçilere kadro verceğine inanıyorum çünkü kendisi daima işçisinin emekçisinin halkının yanında olmuştur.
  • 9
  • 13
TAŞERON24.04.2017 16:21
BAKANLAR KURULU 2 YILDIR BİTMEYEN TAŞERON YASASINI BEKLEMEKTEN ASKERE GİDEMİYORUZ EVLİYİZ GELİNCE İŞ YOK 2017 CUMHURBAŞKANI VE BAŞBAKAN TALİMAT VERDİ TAŞERON KİME GÜVENECEK ARTIK Bİ ZAMET YAPIN
  • 55
  • 8