24 Nisan 2024 Çarşamba / 16 Sevval 1445

THY'yi neden hedef alıyorlar?

Dünya havayolu devleri arasında bulunan Türk Hava Yolları ve elde ettiği başarılar hem içeride hem de dışarıda hedef alınıyor.

21 Kasım 2016 Pazartesi 07:00 - Güncelleme:

Türkiye'nin en büyük mlli markaları arasında yer alan THY'ye yönelik karalama kampanyaları THY büyüdükçe artarak devam ediyor.

ALMAN BASININDAN ÇİRKİN İFTİRALAR

Türk Hava Yolları bugüne kadar defalarca hedef tahtasına oturtuldu. Batı Medyası özellikle de Alman basını kaynaklı yalan haberler bir çok kez gündeme geldi niyet belliydi. Havacılık sektöründe söz sahibi ülkelerden olan Almanya tıpkı 3. havalimanının yapımına karşı olan karalama kampanyası gibi pastadan daha fazla pay alabilmek için kendi basını yoluyla THY'ye saldırdı. Daha geçtiğimiz yaz Avrupa Futbol Şampiyonası'nın en büyük sponsorları arasında yer alan THY hakkında Almanya'nın en etkili medya organlarından Bild Gazetesi harekete geçmiş Türk Hava Yolları'nın Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın şirketi olduğu yalanını ortaya atmıştı. 

THY YIPRATILMAK İSTENİYOR

Gazete daha da ileri giderek PKK'ya yönelik operasyonları gündeme getirip PKK yandaşlarının THY ile uçmak Türk Devleti'nin operasyonlarına destek vermektir açıklamasına yer vermişti. Sadece dışarıdan değil içeriden yürütülen kampanyaların da hedefinde olan THY için bu tezgahı yaparken daha önce THY ile yolları kesişen isimleri kullanmaktan da geri kalmıyor. Bazı internet siteleri üzerinden Türkiye'nin milli markası Türk Hava Yollarına sistematik bir biçimde yıpratma kampanyası yürütülüyor. 

THY KASITLI OLARAK HEDEFTE

Türk Hava Yolları'nın eski çalışanlarının da içinde yer aldığı bu merkezlerden THY'nin yolcularını mağdur ettiği yönünde bazı yalan haberler de yapılırken diğer havayolu şirketleri içinse pembe bir tablo çiziliyor. Ancak tüm bu karalama kampanyalarına rağmen Türk Hava Yolları dünyanın en büyük havayolu şirketi olarak yoluna devam ediyor. Türkiye'nin milli gururu yolcu sayısını her sene kat kat arttırırken özellikle Avrupa ve Ortadoğu'da yaşanan siyasi istikrarsızlıklar artan küresel ve bölgesel risklere rağmen 2016 yılının ilk 9 ayında 22 milyar 70 milyon Türk Lirası gelir elde etmeyi de başardı.