Yenilenen C3 ‘karakutusu’ ile yollara çıktı

Citroen’in en çok satan modeli C3 yenilendi. 52 bin 250 liradan başlayan fiyatı ile satışa çıkan yeni C3’te otomotiv sektöründe bir ilk olan entegre kamera eklendi. Bu sayede sürüş durumunda kazalar dahi her an kayıt altında olacak.

  • KAAN ZENGİNLİ
x

Citroen, 2002’den bu yana 3.5 milyondan fazla satılan en başarılı modellerinden C3’ü tamamen yeniledi. Yeni Citroen C3’de öne çıkan en önemli özellik bir otomobil için adeta ‘karakutu’ özelliği taşıyan ConnectedCAM teknolojisi. Kaza anlarını, acil durumları ve yolda karşılaşılan ilginç görüntüleri kayıt altına alabilen bu özel kamera teknolojisi sayesinde güvenlik anlamında önemli bir aşama kaydedilirken isteyenler sosyal paylaşımlarını araç içinden de yapabiliyorlar. Yeni Citroen C3, Türkiye’de düşük yakıt tüketimi, verimliliği ve çevreci özellikleriyle bilinen 1.2 litrelik benzinli ve 1.6 litrelik dizel motor seçenekleriyle 52 bin 250 TL’den başlayan rekabetçi fiyatla yollara çıkıyor.  

CROSSOVER GÖRÜNÜM

İkinci nesil C3’ten daha uzun ve 4 cm daha alçak olan yeni Citroen C3, Airbump teknolojili karoser yapısı, siyah renkli çamurluklar ve segmentinin en geniş tekerlek yuvalarıyla Crossover benzeri iddialı bir dış görünüme sahip. Sürücü ve yolcu konforunu maksimumda vermeyi hedefleyen C3, tek bir araçta, birçok zevke ve ihtiyaca yönelik çözümler sunuyor.  Çift renkli gövde seçeneği ve üç farklı tavan rengi alternatifi sunan C3’te 9 farklı gövde rengi ve 36 farklı kombinasyon bulunuyor. 

HAYAT KAYIT ALTINDA

Yeni Citroën C3’te sektörde bir ilk olan en önemli özellik; yolculuk süresince dikiz aynasına yerleşimli HD kamera vasıtasıyla çekilen fotoğrafları ve videoları paylaşmaya imkan tanıyan ve aynı zamanda kaza anlarını ya da yol koşullarını kayıt altına alabilen, bir nevi karakutu görevi de gören Citroen ConnectedCAM teknolojisinin kullanılması.  Citroën C3’ün gelişmiş sürücü destek sistemleri arasında şerit değiştirme uyarısı da bulunuyor. 

PAZAR PAYIMIZ DAHA DA ARTACAK

Yeni Citroën C3 modeliyle Türkiye’deki pazar paylarını yüzde 2.8’den yüzde 3.5’e çıkarma hedefleri olduğunu belirten Citroen Türkiye Genel Müdürü Bahattin Tatoğlu şu mesajları verdi: “Citroën global vizyonu gereği dünya genelinde en çok tavsiye edilen ilk üç otomotiv markasından birisi olmayı, yüzde 30 daha fazla global satış elde etmeyi ve konfor anlamında da referans alınan bir marka olmayı hedefliyor. Bu hedefe paralel olarak Türkiye’de de ritmimize geri dönüyoruz ve pazar payımızı  yüzde 2.8’den yüzde 3,5-4 bantlarına çıkartmayı planlıyoruz. Önümüzdeki süreçte her 6 ayda bir yeni bir modeli satışa sunarak Türkiye pazarında 10 yıl önce başardığımız sıçramanın benzerini 2016 sonundan itibaren gerçekleştirmeye başlayacağız.” 

DEVAMI İÇİN TIKLAYIN

Bu yazıya ilk siz yorum yapın.

Yorumlar

Yorumlarınızı kendi özgün iradenizle yayınlamakta olup; bununla ilgili her türlü dolaylı ve doğrudan sorumluluğu tek başınıza üslenmektesiniz. Yorum yaparak Toplum Kuralları ve Kullanım Koşulları'nı kabul etmiş sayılırsınız.

  • Lütfen birşeyler yazınız. Yorum alanı boş bırakılamaz.
  • Tebrikler! Yorumunuz onay sonrası yayınlanacaktır.
  • Mesajlarınız size hukiki sorumluluk doğurur.
  • Bir hata oluştu lütfen daha sonra tekrar deneyiniz!