19 Nisan 2024 Cuma / 11 Sevval 1445

Galaxy S7 Android Oreo güncellemesi askıya alındı

Samsung, ilk olarak Galaxy S8+ ve Galaxy S8 Plus ile birlikte Şubat ayında Android 8.0 Oreo güncellemesini kullanıcılarına sunmaya başlamıştı. Bu cihazların ardından daha önceki modeller de Android güncellemesi almaya başladı. Mayıs ayı başında ise Galaxy S7 Edge ve Galaxy S7 Android Oreo güncellemesi almaya başladı. Öte yandan, gelen şikayetler sonucunda güncellemenin dağıtımı durdurulmuş durumda.

16 Mayıs 2018 Çarşamba 07:00 - Güncelleme:
Galaxy S7 Android Oreo güncellemesi askıya alındı
Samsung tarafından 2016 yılında piyasaya sürülen amiral gemisi Galaxy S7 modelleri, Android 8.0 Oreo güncellemesi sonrasında başlangıçta kilitlenme ve yeniden başlama sorunları ile kullanıcıların canını sıkmış durumda.
 
Şikayetlerin artması ile Samsung ise Galaxy S7 ve S7 Edge için Oreo güncellemesinin dağıtımını geçici olarak askıya alma kararı aldı. Avrupa yardım forumları ile de kullanıcıların etkilendiği bu sorun onaylanmış durumda.
 
Sınırlı sayıda Galaxy S7 serisi cihazın, Android 8.0 Oreo yüklendikten sonra beklenmeyen yeniden başlama sorunları göstermesi sebebiyle güncellemenin durdurulduğu belirtiliyor. Ek olarak, sorunla ilgili olarak araştırmaların başladığının da altı çiziliyor. Bu sayede etkilenen cihaz sayısının en aza indirilmesinden ve güncellemenin dağıtımının mümkün olan en kısa sürede devam etmesinden emin olunması isteniyor.
 
 
Samsung, şu an için güncellemenin kullanıcılara tekrar ne zaman sunulacağı konusunda tarih vermiyor. Bir destek merkezine gidemeyecek ve sorundan etkilenen kullanıcıların Geri Kurtarma Modu ile cihazları fabrika ayarlarına döndürmesinin sorunu ortadan kaldırabileceğine işaret ediliyor. Tabii ki bu durumda verilerinizin kaybolabileceğini hatırlatalım.
 
– Cihazınızı Geri Kurtarma Modu ile açmak ve Fabrika Veri Sıfırlama uygulamak için şu adımların izlenmesi gerekiyor:
 
– Cihazı Güç + Ses Azaltma tuşlarına basarak kapatın.
 
– Cihazı Güç + Menü + Ses Yükseltme tuşları ile açın.
 
– Bu tuşları Android logolu mavi ekran gözükene ve güncellemeleri kontrol edene kadar basılı tutun.
 
– Android logosu ve komut yok gözüktükten sonra tuşları bırakın ve Android Geri Yükleme ekranını bekleyin.
 
– Ses tuşları ile Verileri Sil/Fabrika Veri Sıfırlama seçeneğine gelin ve Güç tuşu ile bu seçeneği seçin.
 
Bu adımlar sonrasında da sorun devam ederse kesin olarak destek ekibi ile görüşmeniz gerekiyor.
 
(ShiftdeIete)