19 Nisan 2024 Cuma / 11 Sevval 1445

Google, mobil arama sonuçlarında 'AMP Hikayeleri' özelliğini denemeye başladı

Akıllı telefon kullanıcılarının favori içerik türüne dönüşen ‘hikayeler’, artık Google arama motorunda da kullanılmaya başlanacak.

13 Şubat 2018 Salı 07:00 - Güncelleme:
Google, mobil arama sonuçlarında 'AMP Hikayeleri' özelliğini denemeye başladı
Google, AMP Stories (AMP Hikayeleri) adıyla özelleştirdiği Snapchat ve Instagram benzeri hikayeleri bugün itibarıyla test etmeye başladığını duyurdu.
 
Google hikayeleri yalnızca arama devinin AMP (Hızlandırılmış Mobil Sayfalar) programına katılan web siteleri tarafından oluşturulabilecek. Bu format, web sayfalarının mobil cihazlarda normale kıyasla çok daha hızlı yüklenmesini sağlıyor.
 
 
Özelliğin tüm kullanıcılara sunulmasının ardından, bir konu ya da kişi aratıldığında AMP formatıyla içerik üreten sitelerden ilgili hikaye sonuçları da görülebilecek.
 
AMP Hikayeleri, Google ve AMP içerikleri üreten yayıncıların iş birliğiyle geliştirildi. Google, AMP Hikayeleri’nin görsel açıdan zengin, mobil odaklı ve kolay tüketilebilir içeriklerden oluşacağını açıkladı. (Haber Türk)