20 Nisan 2024 Cumartesi / 12 Sevval 1445

BİM 18-21 Haziran aktüel ürünler kataloğunda büyük fırsat! 18-21 Haziran BİM aktüel ürünler listesinde neler var?

BİM 18-21 Haziran aktüel ürünler kataloğundaki büyük fırsatlar marketlerde sizleri bekliyor. BİM aktüel ürünler listesinde birbirinden çeşitli mutfak ürünleri var. Vatandaşlar, ‘BİM aktüel ürünler listesinde neler var?’ sorusuna arama motorlarında yanıt arıyor. Yüksek indirim (hard-discount) modelinin Türkiye’deki ilk temsilcisi olan BİM’de bu hafta, Demlik poşet filiz çay of çay efsane 14,90 TL, hazır yemek çeşitleri mezmar 200 gr 3,95 TL, filiz makarna çeşitleri 2,25 TL, tam buğday unu efsane 2 kg 5,95 TL, şalgam suyu doğanay 1 lt, 4,50 TL, coca cola şekersiz 6*200 ml ise 7,95 TL’den satıyor. İşte 18-21 Haziran aktüel ürünler kataloğu haberimizin ayrıntılarında…

19 Haziran 2019 Çarşamba 07:00 - Güncelleme:
 BİM 18-21 Haziran aktüel ürünler kataloğunda büyük fırsat! 18-21 Haziran BİM aktüel ürünler listesinde neler var?

18-21 Haziran aktüel ürünler kataloğundaki büyük sürprizler sizleri bekliyor. BİM aktüel ürünler listesinde birbirinden çeşitli mutfak ürünleri market raflarında çok uygun fiyata satılıyor. Peki, BİM aktüel ürünler listesinde neler var? Yüksek indirim (hard-discount) modelinin Türkiye’deki ilk temsilcisi olan BİM’de bu hafta, Demlik poşet filiz çay of çay efsane 14,90 TL, hazır yemek çeşitleri mezmar 200 gr 3,95 TL, filiz makarna çeşitleri 2,25 TL, tam buğday unu efsane 2 kg 5,95 TL, şalgam suyu doğanay 1 lt, 4,50 TL, coca cola şekersiz 6*200 ml ise 7,95 TL’den satıyor. Kajun Baharatlı Patates/ Tavuk Çeşnisi Knorr 7,95’den satılırken, Barbekü Sos/Et Sos/ Peynirli Acı Sos/ Sarımsaklı Mayonez Colorado 300 ml 4,95 TL, Ketçap Tat 900 g Mayonez Tat 750 g 8,95 TL, Acı Sos Bol Bol 100 ml ise 3,95 TL’den sizleri bekliyor. İşte 18-21 Haziran aktüel ürünler kataloğu haberimizin ayrıntılarında…

BİM 18 HAZİRAN AKTÜEL ÜRÜNLER LİSTESİ       

BİM HAKKINDA
 
Faaliyetlerine 1995 yılında 21 mağazayla başlayan BİM Birleşik Mağazalar A.Ş. ana ilkesi, temel gıda ve tüketim malzemelerinin mümkün olan en uygun fiyat ve en yüksek kaliteyle tüketiciye ulaştırılmasıdır.
 
Yüksek indirim (hard-discount) modelinin Türkiye’deki ilk temsilcisi olan BİM, portföyünü yaklaşık 700 ürünle sınırlı tutmakta ve çok sayıda özel markalı ürüne sahip olmayı hedeflemektedir.
 
BİM, mağaza sayısı ve cirosunu istikrarlı bir biçimde artırma politikasını 2018 yılında da sürdürmüştür; Yıl içinde üç yeni bölge merkezinin yanısıra 598 (+20 FİLE) yeni mağaza açarak mağaza sayısında yaklaşık %10 oranında büyüme kaydeden BİM, 2018 yıl sonu itibariyle Türkiye’de 6.672 (FİLE ile 6.736) mağaza sayısına ulaşmıştır. BİM, gelişimini, kalite anlayışından ve müşteri memnuniyeti önceliğinden vazgeçmeksizin, etkin maliyet yönetimi politikasıyla sürdürmektedir.
 
Uluslararası bir şirket olma vizyonuyla hareket eden BİM yeni ülkelere açılmakla ilgili çalışmalarına devam etmektedir. BİM 2018 yılında 60 yeni mağaza açarak 442 mağazaya ulaştığı Fas operasyonlarını tüm hızıyla sürdürmektedir. 2018 yılında Mısır’da 35 yeni mağaza açan BİM kısa süre içinde bu ülkede 300 mağazaya ulaşmıştır.
 
BİM, başta müşterileri ve tedarikçileri olmak üzere tüm paydaşlarıyla kurduğu güvene dayalı ilişkiler ve çalışanlarının kusursuz hizmet anlayışıyla faaliyetlerine devam etmektedir.