12 Aralık 2024 Perşembe / 11 CemaziyelAhir 1446

THY-Chelsea reklam anlaşması bitmek noktasında

İngiliz Chelsea ile THY arasında göğüs reklamı için yapılan görüşmeler, sezon başı 25 milyon sterlinlik fiyat nedeniyle durma noktasına geldi.

16 Ocak 2015 Cuma 07:00 - Güncelleme:
THY-Chelsea reklam anlaşması bitmek noktasında

İngiliz futbol devi Chelsea, Türk Hava Yolları'nı kaçırıyor.

Premier Lig lideri Chelsea'nin göğüs Reklamı anlaşması bilindiği gibi bu sezon sonu bitiyor.

THY, 2005 yılından beri Chelsea'ye göğüs reklamı veren Güney Koreli teknoloji devi Samsung'un yerini almak için bir süredir görüşmeler yürütüyordu.

İngiliz Daily Mail gazetesi, dünkü haberinde, yıllık 25 milyon sterlin (86.6 milyon TL) üzerinden yapılan pazarlığın yüksek fiyat nedeniyle durma noktasına geldiğini yazdı.

Milliyet'e bilgi veren THY yetkilileri de uzun süren pazarlığın bir noktada tıkandığını, anlaşmanın pek olası gözükmediğini dile getirdiler.

İngiliz gazetesi Chelsea'nin yıldız golcüsü Didier Drogba'yla kişisel bir reklam anlaşması bulunan THY'nin göğüs reklamı için halen masada olduğunu, ancak fiyatı çok yüksek bulduğunu yazdı.

HANGİ TAKIM NE KAZANIYOR?

Samsung'un Chelsea'ye reklam için sezon başına 18 milyon sterlin (62.3 milyon TL) ödediği biliniyor. Göğüs reklamı anlaşmaları birkaç yıllığına da imzalanabiliyor.

İngiliz liginde göğüs reklamında en çok kazananlar Manchester United (Chevrolet - 53 milyon sterlin), Arsenal (Emirates - 30 milyon sterlin), Liverpool (Standard Chartered - 20 milyon sterlin) ve Manchester City (Etihad - 20 milyon sterlin).

Chelsea'nin Rus milyarder patronu Roman Abramoviç'in takımını sponsorluk geliri en yüksek kulüp yapmak istediği dile getiriliyor.

THY ile yapılan pazarlıkta kapının bu yüzden yüksek açıldığı belirtiliyor.