19 Nisan 2024 Cuma / 11 Sevval 1445

Renkli tasarımlarla enerjiyi hissedin

Tüm markalar güzel havaları kutluyor sanki! Bütün koleksiyonlar cıvıl cıvıl, enerji dolu... Tatil planlarına başlayanlara önerimiz alışverişe çıkmadan önce bu sayfaya göz atmaları.

9 Nisan 2016 Cumartesi 07:00 - Güncelleme:
Renkli tasarımlarla enerjiyi hissedin

Terim yine işbaşında!

Hazır giyim ve moda markası DeFacto, blogger Buse Terim’in önderliğinde hazırlanan yeni ilkbahar-yaz koleksiyonunu tanıttı. Sezon trendlerini takip eden aksesuar ve giyimden oluşan kreasyona göz atmalısınız!

Fener’i takip edin

Tekin Seyrekoğlu Mücevherat, mücevher ve saat endüstrisinin buluşma noktası İstanbul Jewelry Show’da ilk defa görücüye çıkardığı Fener Koleksiyonu’nu tanıttı. 22 ayar altın üzerine hazırlanan Fener Koleksiyonu, mine ile renklendirilmiş swarovski taşlarla bezenmiş dört ana model kolye ve yüzükten oluşuyor. Pembe ve yeşil altın seçeneklerinin yanı sıra uzun zincirle farklı bir tarz oluşturmanıza imkan verecek tasarımlar mücevher tutkunlarını bekliyor.

Herkese moda

Moda her bedende sloganı ile koleksiyondaki tüm ürünleri 38 bedenden 52 bedene kadar hazırlayan Faik Sönmez’in 2016 ilkbahar/yaz koleksiyonu elegan, şık ve rahat görünüyor...

Plaj hazırlıkları başlıyor

Mayo, mayokini ve bikinide gösterişli detaylara yer veren Bonesta Beachwear’ın, bu yaz için hazırladığı koleksiyonu son derece feminen çizgilere sahip. Üstelik markanın katalog çekimlerde Florida/Jacksonville’li manken Brendy Gordon yer aldı.

Trendi yakalayın

Ağız bakım markası Colgate, modayı ve trendleri yakından takip ediyor! Yeni 360 Gold Diş Fırçası sezonun trend renklerinden biri olan altın sarısı tonunda tasarlanmış.

Brezilya’nın canlı renkleri

Pişirme gereçleri markası Le Creuset, ilkbahar-sonbahar koleksiyonunu tanıttı. Vida Brazil adlı koleksiyon Brezilya’nın canlı renkleri ve geleneksel lezzetlerinden ilham alıyor.

İtalyan şıklığı

Cacharel’in Haute Couture ruhundan ilham alan smokin tasarımları geniş kitlelere özel kesim ve gustolu kıyafetleri ulaştırıyor. Fransız ve İtalyan kesimlerindeki smokin seçenekleriyle şıklığı yakalayabilirsiniz.

Beş farklı tema

Jean markası Replay, modern ve yenilikçi yeni koleksiyonu ile Edwards Akmerkez mağazasında satışa sunuldu. Glamour Bike, Army Pop, Athleisure, Contemporary Bohemien, Venice at Beach olmak üzere beş farklı temadan oluşan koleksiyonda siyah ve beyazın yanı sıra indigo maviler, göz alıcı yeşiller, turuncu, pembe ve toprak tonları da göze çarpıyor

Rahat ve şık

Clarks, Trigenic Flex modeli ile modern stil anlayışını yansıtıyor. Yeni ikonik, özgür tasarımında üç parçalı ayrıştırılmış özel taban ögesi ayak tabanlarına düşen vücut ağırlığının yarattığı etkiyi minimize ettiği belirtiliyor. Ayakkabının mottosuysa ‘Rahatlık ve şıklık.’

Beş farklı tema

Jean markası Replay, modern ve yenilikçi yeni koleksiyonu ile Edwards Akmerkez mağazasında satışa sunuldu. Glamour Bike, Army Pop, Athleisure, Contemporary Bohemien, Venice at Beach olmak üzere beş farklı temadan oluşan koleksiyonda siyah ve beyazın yanı sıra indigo maviler, göz alıcı yeşiller, turuncu, pembe ve toprak tonları da göze çarpıyor

Rahat ve şık

Clarks, Trigenic Flex modeli ile modern stil anlayışını yansıtıyor. Yeni ikonik, özgür tasarımında üç parçalı ayrıştırılmış özel taban ögesi ayak tabanlarına düşen vücut ağırlığının yarattığı etkiyi minimize ettiği belirtiliyor. Ayakkabının mottosuysa ‘Rahatlık ve şıklık.’

Modern tasarımlar

Tasarımlarında modern çizgileri sık sık gördüğümüz Bobo Mobilya yeni CLK yatak odası takımını tanıttı. Cam platform ve yuvarlak karyolada siyah-beyaz-kırmızı renk üçlemesi kullanıldı. Yeni bir şeyler denemek istiyorsanız bir göz atabilirsiniz.

Hepsi bir arada

Banyo ürünleri markası Ideal Standard, DEA serisiyle lüks ve zarif bir banyo için gereken vitrifiye, banyo dolabı ve akrilik küvetlerden oluşan geniş bir ürün yelpazesi sunuyor. İngiliz tasarımcı Dick Powell tarafından tasarlanan koleksiyon konforu, zarafeti, fonksiyonelliği ve teknolojiyi bir arada sunuyor.

+

Stil sahibi isimlerden dekorasyon önerileri

Enza Home, mimarlık, moda ve tasarım danışmanlığı konularında başarılı çalışmalara imza atan dokuz  stil sahibi başarılı ismin önerileriyle oluşturduğu ‘Ulaşılabilir Tasarım ve Ev Dekorasyon Rehberliği’ sunan Enza Home Book projesini hayata geçirdi.

Rehber niteliğinde

Bir milyon adet basılarak Türkiye genelinde evlere ücretsiz olarak ulaştırılacak ve dijital platformlarda yer alacak Enza Home Book, dekorasyon tutkunlarına ev yaşamlarını güzelleştirmek için ilham veren, ellerinden düşürmeyecekleri bir kaynak olması planlanıyor.  Mimarlık, moda, tasarım danışmanlığı konularında başarılı çalışmalara imza atmış dokuz stil sahibi ismi bir araya getirip Mayıs 2015’te işbirliği yapan firmaya Alaim-i Sema ve Spaceworks Danışmanlık Kurucusu Mimar ve Tasarım Danışmanı Aslıhan Ekitmen, Moda Tasarımcısı Burçe Bekrek, Manifesto İletişim Kreatif Direktörü Füsun Altıner, Fikr-i GG Marka ve Mekan İletişimi Tasarım Danışmanı Göktuğ Güngör, Edda İstanbul Mimar & İç Mimarı Eda Güney, İTÜ Mimarlık Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Gülname Turan, 1217 Design Mimarı Hale Şener, EscapeFromSofa Tasarım Direktörü Mahmut Kefeli ve KRN Mimarlık CEO’su Sinan Kuran tasarımlarıyla destek verdi.