14 Aralık 2024 Cumartesi / 13 CemaziyelAhir 1446

Balıklar milyonlar dağıtacak

Su Ürünleri Tanıtım Grubu'nun, 'Haftada İki Gün Balık, Yaşam Boyu Sağlık' ve 'Ailenizin sağlığı ve çocuğunuzun gelişimi için omega 3 deposu balığı sofranızdan eksik etmeyin' sloganlarıyla Milli Piyango biletleri üzerinden gerçekleştirdiği tanıtım kampanyası ile kamuoyunun bilinçlendirilmesi, balık tüketiminin arttırılması ve daha sağlıklı bir nesil yaratılması hedefleniyor.

İZMİR/STAR22 Kasım 2012 Perşembe 07:00 - Güncelleme:
Balıklar milyonlar dağıtacak
Milli Piyango Genel Müdürlüğü'nün 29 Kasım 2012 tarihinde yapacağı Milli Piyango çekiliş biletini satın alanlar, Su Ürünleri Tanıtım Grubu'nun sağlıklı nesil yaratmak için halkı bilinçlendirici mesajlarını içeren sloganlar ile STG logosuyla karşılaşacak. Su Ürünleri Tanıtım Grubu'nun iki sloganı ile logosunun yer aldığı, 29 Kasım 2012 tarihinde çekilişi yapılacak biletler satışa sunuldu.

"TÜRKİYE'DE MAALESEF HALA BALIK TÜKETMEYEN İNSANLAR VAR"
Su Ürünleri Tanıtım Grubu'nun tanıtım faaliyetlerinin güzel bir parçası olarak hayata geçirilmesinden dolayı duydukları gururu dile getiren Türkiye Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçı Birlikleri Sektör Kurulu Başkanı Sinan Kızıltan, "Türkiye'de maalesef hala balık tüketmeyen insanlar var. Daha sağlıklı bir nesil için ülkemizde bolca bulunan balığı yedirmek için birçok faaliyet yapıyoruz. Milli Piyango İdaresi ile Su Ürünleri Tanıtım Grubu'nun yaptığı bu ortak çalışma, STG faaliyet halkasının güzel sonuçlar vereceğine inandığımız bir parçasıdır" dedi.

HEDEF KİŞİ BAŞI TÜKETİMİ 15 KG'A ÇIKARMAK
Sosyal Sorumluluk Projesi kapsamında, Milli Piyango Genel Müdürlüğü'ne götürdükleri teklifin kabul görmesi ile çok güzel bir çalışmanın ortaya çıktığını vurgulayan Kızıltan, "Milli Piyango Genel Müdürlüğü'ne destekleri ve işbirlikleri nedeniyle teşekkür ediyoruz. 600 bin adet biletle tüm Anadolu'da su ürünlerinin tanıtımını yapacağız ve tüketiminin artmasına katkı sağlayacağız. Türkiye'de kişibaşı 8 kg olan balık tüketimini 15 kg'a çıkarmayı hedefliyoruz" diye konuştu.

BİLETLERDE STG LOGOSU VE SLOGANLAR YER ALIYOR
Su Ürünleri Tanıtım Grubu faaliyetlerinin hem iç tüketime yönelik hem de ihracata yönelik olarak devam ettiğini ifade eden ve Milli Piyango biletleri ile ilgili detaylara değinen Su Ürünleri Tanıtım Grubu Başkanı Melih İşliel, "Su Ürünleri Tanıtım Grubu (STG) olarak Milli Piyango İdaresi ile yaptığımız çalışmalar sonucunda, 29 Kasım 2012 tarihli çekilişte Su Ürünleri Tanıtım Grubu'nun logo ve sloganlarının yer alması kararlaştırıldı. Bilet tasarımlarında 'Haftada İki Gün Balık, Yaşam Boyu Sağlık', 'Ailenizin sağlığı ve çocuğunuzun gelişimi için omega 3 deposu balığı sofranızdan eksik etmeyin' sloganları ile STG logosu yer alıyor" diyerek görüşlerini bildirdi.

Türkiye'nin önemli bir üretici ülke olduğu imajının STG ile gidilen fuarlarda alıcılara aşılandığını kaydeden İşliel, iç tüketime yönelik tanıtım faaliyetlerine de önem verdiklerinin altını çizerek herkesin sağlıklı olması için balık yemesi gerektiğini, balık tüketiminin artmasının şart olduğunu belirterek sözlerini sonlandırdı.

BÜYÜK İKRAMİYE 2 MİLYON TL
Milli Piyango Genel Müdürlüğü'nün, Su Ürünleri Tanıtım Grubu'nun, "Haftada İki Gün Balık, Yaşam Boyu Sağlık" ve "Ailenizin sağlığı ve çocuğunuzun gelişimi için omega 3 deposu balığı sofranızdan eksik etmeyin" sloganlarıyla satışa sunduğu 29 Kasım 2012 tarihli çekişinde büyük ikramiye 2 milyon TL olacak. Sinop'un Boyabat ilçesinde 29 Kasm akşamı yapılacak çekilişle ikramiye sahipleri belirlenecek.

DAHA ÖNCE DE ZEYTİN VE ZEYTİNYAĞI TANITIM GRUBU YAPMIŞTI
Milli Piyango Genel Müdürlüğü daha önce Zeytin ve Zeytinyağı Tanıtım Grubu ile bir çalışma yürütmüş ve 9 Şubat 2011 tarihli çekiliş için ZZTK'nın "ASIL ŞANS SAĞLIKTIR, SAĞLIKLI BİR YAŞAM İÇİN ZEYTİNYAĞI TÜKETİN" sloganları ve logolarının yer aldığı biletleri piyasaya sürmüştü.