İSMOB Fuarı’na katılan Nurus Mobilya, bu yıl içinde bayi sayısını 3’e katlamayı planlıyor. Nurus CEO’su Dinçer Sinici “2015 hedeflerimiz doğrultusunda artan talebe cevap verebilmek üzere perakende ağımızı büyütmek ve yeni bayilikler vermeyi planlıyoruz. Hedefimiz, yıl içinde yurt içi bayi sayımızı 3 katına çıkarmak. Yeni ürünlerimiz ve yatırımlarımızla birlikte bayi kanalındaki ciromuzu 10 milyon TL civarında artırmayı hedefliyoruz” dedi. Sinici “Şehirleşmenin hızlanması ve beraberinde inşaat sektörünün gelişmesi mobilya pazarının büyümesine olanak sağlıyor.
Bu gelişmelere paralel olarak ofislerin ve çalışma alanlarının değişimi, ofis mobilyası sektörünün hem hacimsel olarak büyümesini hem de pazara sunulan ürünlerin gelişimini sağlıyor. Pazarın büyümesi, hızlı değişen iş dünyasının ihtiyaç ve taleplerini iyi anlayan ve bunlara cevap veren markaların önünü açıyor. Nurus olarak; hem iç pazara hem de dış pazara sunduğumuz ürünlerimiz ile dünyanın önde gelen ofis mobilya üreticileri arasında yer alıyoruz. Sadece ürünlerimizle değil, sahip olduğumu birikim ve iş ortağı olarak müşterilerimize yaklaşımımız sektörde farklı konumlanmamızı sağlıyor. Markamızın ofis yaşamında motivasyonu öncelikli kılan ve kullanıcıyı merkezine alan 90’dan fazla ürün ailesi bulunuyor” diye konuştu.
Dinçer Sinici şunları söyledi: “Belçika’dan Mısır’a, Türkmenistan’dan Suudi Arabistan’a kadar 30’dan fazla ülkede kullanıcılarımız ile buluşturuyoruz. Almanya’da açtığımız yeni satış ofisimizle, bu bölgedeki bayi ağımızı genişletiyoruz. Türkiye’de başlıca İstanbul, Ankara, Antalya, Bursa, Gaziantep, Kayseri, Kocaeli ve İzmir olmak üzere 8 şehirde mağazalarımızla yer alıyoruz. Bugüne kadar tasarladığımız birçok farklı ürün, tek bir noktadan tüm ihtiyaçları karşılayabilecek bir konsepte sahip. Tüm bu gereksinimleri karşılamak için öncelikle kullanıcı ihtiyaçlarını detaylı analiz etmek gerekiyor.”