26 Nisan 2024 Cuma / 18 Sevval 1445

Muhtarlar yazıyor Büyükşehir çözüyor  

Ankara Büyükşehir Belediyesi ile muhtarlar arasında WhatsApp iletişim ağı kuruldu. İlgili birimler, ağ üzerinden gelen talep ve şikâyetlere anında müdahale ederek çözüme ulaştırıyor. 

1 Eylül 2018 Cumartesi 07:00 - Güncelleme:
Muhtarlar yazıyor Büyükşehir çözüyor  

Büyükşehir Belediyesi Başkentliler’in talep ve şikayetlerine anında çözüm üretmek için bire bir iletişim kurulan ALO 153 Mavi Masa’nın yanı sıra, şimdi de muhtarlarla  ‘WhatsApp’ grubu oluşturdu. En çok istek ve şikayetin geldiği ASKİ Genel Müdürlüğü ve Fen İşleri Daire Başkanlığı ile mahalle muhtarları kurulan grup sayesinde çözüm yolundaki zaman kaybının önüne geçilmiş oldu. ASKİ Genel Müdürü Cumali Kınacı yapılan toplantılarda dile getirilen sorunların yanı sıra anlık yaşanan gelişmelere müdahale imkanı bulmak için muhtarlarla teknolojiyi işbirliği yaptıklarını söyledi. Kınacı, “Kurduğumuz WhatsApp hattıyla muhtarlarımızla sürekli iletişim halindeyiz. Su kesintisi, koku, arıza, kanalizasyon gibi muhtarlardan bize gelen bildirimleri değerlendirmeye alarak, anında müdahale ediyor ve sorunu çözüme kavuşturuyoruz” dedi. 

HERKES MEMNUN KALDI 

WhatsApp grubu için Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür eden muhtarlar, uygula ile taleplerinin hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulduğunu söyledi. Halka daha iyi ve daha kaliteli hizmet vermeye çalıştıklarını vurgulayan Mevlana Mahallesi Muhtarı Halil Er, teknolojiyi kullanarak sorunları Büyükşehir Belediyesi’ne gitmeden çözdüklerine dikkati çekti. Er, “Vatandaşın sorunlarına daha hızlı çözüm üretebilmek adına grup oluşturuldu. Halk çözüm odaklı bu uygulamadan son derece memnun” ifadelerini kulandı.