27 Nisan 2024 Cumartesi / 19 Sevval 1445

Sincan’da ‘çözüm’ anında

Sincan Belediyesi’nin ‘ulaşılabilir belediyecilik’ anlayışı ile halka daha iyi hizmet vermek ve sorunlara anında çözüm üretmek için kurduğu Çözüm Merkezi, 7 gün 24 saat ihtiyaç ve taleplere karşılık veriyor.

18 Ağustos 2018 Cumartesi 07:00 - Güncelleme:
Sincan’da ‘çözüm’ anında

Hizmette kaliteyi arttırmak amacıyla kurulan Çözüm Merkezi’nde yenilenen sistem ile vatandaştan gelen tüm başvurular tek bir veri tabanında işleniyor. Konular ilgili birim müdürlüklerine iletiliyor. Müdürlüklerden gelen cevap doğrultusunda vatandaş en kısa sürede bilgilendiriliyor. Ayrıca vatandaş eğer isterse verilen takip numarası ile Sincan Belediyesi’nin internet adresindeki e-belediye bölümünden başvuru takibini yapabiliyor. Sincanlılar telefonla şikayet ve taleplerini iletmek isteyenler 444 4 762‘yi arayabiliyor. Ayrıca sosyal medya ve internet sitesi üzerinden de görüşlerini iletebiliyor. Geçen yıl Çözüm Merkezi’ne 93 bin 684’ü telefon, 33 bin 123’ü internet üzerinden toplam 126 bin 807 görüş ve talep geldi. Bu yılın başından Ağustos’a kadarki 7 aylık süreçte ise 81 bin 884 telefon, 28 bin 751 internet üzerinden soru yanıtlandı. Günlük veri ise 500 ile bin 200 arasında değişiyor.