26 Nisan 2024 Cuma / 18 Sevval 1445

Başkan Atila Bornova’yı anlattı

Ege Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Marka Yönetimi ve Pazarlama Yüksek Lisans Programı öğrencilerinin ders konusu “Bornova Markası” oldu.

4 Aralık 2016 Pazar 07:00 - Güncelleme:
Başkan Atila Bornova’yı anlattı

Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila, yükselen Bornova Markası’nı ve bu konuda yapılan çalışmaları anlattı. Bornova’nın yıllar boyunca daha çok sanayi ve eğitim kenti kimliğiyle tanındığı ifade eden Başkan Atila, “Son üç yılda yaptığımız çalışmalar ve hayata geçirdiğimiz projelerle spordan sanata, turizmden sosyal işlere; pek çok alanda marka haline geldik. Dünyaca ünlü Conde Nast Traveller Dergisi editörleri Bornova’yı yükselen değer olarak seçip sayfalarında yer vererek farklı kıtalardaki okuyuculara tanıttı” dedi.

Başta Türkiye’nin en köklü üniversitelerinden olan Ege Üniversitesi olmak üzere üniversitelerle her zaman işbirliği içerisinde olduklarına dikkat çeken Başkan Olgun Atila, “Yıllar boyunca daha çok sanayi ve eğitim kenti kimliğiyle tanınan Bornovamız, son üç yılda yaptığımız çalışmalar ve hayata geçirdiğimiz projelerle spordan sanata, turizmden sosyal işlere; pek çok alanda marka haline geldi. Cephe giydirmelerinden grafiti çalışmalarına, kent mobilyalarından peyzaj uygulamalarına birçok konuda çalışma yapan müdürlük, sanatı sokağa taşıdığı projelerle Bornova’ya ayrı bir renk katıyor” diye konuştu.