27 Nisan 2024 Cumartesi / 19 Sevval 1445

Whatsapp’ta elektrik hattı

Kolen Enerji kurduğu whatsapp hattı ile serbest tüketicilerin tüm sorunlarına cevap veriyor. Şirketin Genel Müdür Yardımcısı Karayurt “Her müşterimize kişiye özel danışman hizmeti sunuyoruz. Sektörde yaşanan rekabet vatandaşa yaradı” dedi.

KAAN ZENGİNLİ26 Nisan 2017 Çarşamba 07:00 - Güncelleme:
Whatsapp’ta elektrik hattı

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından daha önce 120 TL olan serbest elektrik faturası limitinin 2016 sonunda 82 TL’ye çekilmesinin ardından dağıtım şirketleri arasında rekabet iyice kızıştı. Şirketler arasında promosyon yarışı ile birlikte verilen hizmetin kalitesi de ön plana çıkıyor. Sektörün önde gelen şirketlerinden Koloğlu Şirketler Grubu’nun elektrik sektöründe faaliyet gösteren markası Kolen Enerji de bu alanda müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak uygulamalara imza atıyor. Şirket, her müşterisine ‘Kişiye özel danışman hizmeti´veriyor.  

ENERJİDE İDDİALİYIZ

Ayrıca tüketicilerin whatsapp üzerinden tüm soruları cevap buluyor. Kolen Enerji Genel Müdür Yardımcısı Kaya Uğur Karayurt “Yeni bir yapılanmaya gittik. Çok sayıda enerji danışmanı aldık. Danışmanlarına istedikleri zaman ulaşabilen aboneler, sordukları sorulara net cevaplar alabiliyorlar. Görüş ve şikayetleri için WhatsApp numarasından da bize ulaşabiliyor” dedi.Tüketici limitinin 82 TL’ye düşürülmesi sonrası stratejik olarak dönüşüm sürecine girdiklerini de belirten Karayurt şunları ifade etti: “Şirketimizin yüzde 100’ü Koloğlu Holding’e bağlı bir şirket. Grubumuz enerji konusunda son derece iddialı bir grup. Bu anlamda çok sayıda dağıtım şirketleri var. Boğaziçi, Akdeniz, Çamlıbel...  Abonelerimizin önemli bir kısmını kurumsal şirketler oluşturuyor. Şirketler, KOBİ’ler, fabrikalar, oteller… Onlarla ilerledik. Limitin 82 TL’ye inmesiyle birlikte biraz daha iş yapış şeklimizi değiştiriyoruz. Bireyler ve  evler hedef noktamızda artık.” Elektrik dağıtım sektöründe rekabetin oldukça arttığını belirten Karayurt, Kolen olarak verdikleri hizmetler hakkında şu bilgileri verdi: 

KİŞİYE ÖZEL DANIŞMAN

“Müşterilerimiz, bize istediği zaman ulaşabiliyor. Bu en önemli yeniliklerden biri. Anında bir hat üzerinden enerji danışmanına ulaşabiliyor. Her abonenin sadece ona tahsis ettiğimiz bir danışmanı var. Onun dışında pazarda ilk ve tek olarak whatsapp uygulamasına sahibiz. Evde oturuyorsunuz, bir sorun oluştu. 7/ 24 sadece mesaj yazarak bize ulaşıyorsunuz. Anında sorun çözülüyor.” 

VERİLEN TAAHÜTLERİ İYİ OKUYUN 

Enerji sektöründe maliyetlerin çok değişken olduğunu söyleyen Karayurt, bazı durumlarda müşterilerin dağıtım şirketlerinden şikayetçi olabildiğini ifade etti. Burada şirketlere de hak veren Karayurt “Kimsenin hakkını yememek lazım. hakikaten enerji konusu, piyasadaki oyuncular büyük fedakarlıklar yapıyor. Ancak abone olanları uyarıyorum. Size verilen taahhütlere dikkatli bakın” dedi.