26 Nisan 2024 Cuma / 18 Sevval 1445

Çikolata ile şekeri birleştirdi, makineye satış yasağı koydu

Sektöründe ilk Ar-Ge Merkezi’ni kuran Elvan Grubu, iç piyasada yenilikçi ürünlerle büyümeye başladı.

YAŞAR KIZILBAĞ23 Haziran 2016 Perşembe 07:00 - Güncelleme:
Çikolata ile şekeri birleştirdi, makineye satış yasağı koydu

Yılın ilk 6 ayında Türkiye pazarında yüzde 65’lik bir büyüme kaydeden Elvan Grubu, ulusal zincirlerde bulunulan nokta sayısını da yüzde 100 artırdı. Elvan Grubu’nun bu bayramdaki en iddialı ürünü ise Türkiye’de ilk olan ve ‘Ne şeker ne çikolata: Hem şeker hem çikolata’ olarak tanımlanan Fondante oldu.

YIL SONUNA KADAR DOLU

Elvan Grubu CEO’su Özmen Genç, bu ürün için bir yıldır çalıştıklarını belirterek “Üretime 2015’te başladık. Kurduğumuz tesisteki makineleri sipariş ettiğimiz yerle anlaşma yaptık. 2-3 yıl bu makineleri yapıp satamayacak. O yüzden Fondante’nin şimdilik taklit imkanı yok. Bayrağımızı bu ürün taşıyacak” dedi. Cici Pazarlama Genel Müdürü Mustafa Arslan ve Elvan Grubu Pazarlama Müdürü Tarık Muhaffel’in de katıldığı toplantıda Fondante’yi tanıtan Genç yeni ürün için ilave sipariş alamadıklarını belirterek üretim hattının yıl sonuna kadar dolu olduğunu söyledi. Genç “Gelinen noktada Makrocenter, Carrefour, Migros ve A101 gibi en uygun ulusal zincirlere de girdik. Geçen yıl yurt genelinde bulunulan nokta sayısı 67 bin 52 idi, bu sayı 85 bine çıktı. Ulusal zincir noktalarında ise yüzde 100’e yakın bir artış söz konusu” diye konuştu.

‘6 ayda geçen yılı yakaladık’

Elvan Grubu’nun bütün ürünlerini yurt içine pazarlayan Cici Pazarlama Genel Müdürü Mustafa Arslan, iç piyasada 2016’nın hasat yılı olduğunu belirterek “2016’nın ilk yarısında bir önceki yıl büyümesini yakaladık. Yıl sonunda büyümeyi üçe katlayacak şekilde çalışıyoruz” dedi. Elvan Grubu Pazarlama Müdürü Tarık Muhaffel ise Fondante’nin Türkiye’de muadili bulunmadığını çektikleri reklam filmiyle bayrama kampanyalı gireceklerini kaydetti.