16 Haziran 2024 Pazar / 10 ZilHicce 1445

Türkiye’de yılın otomobili Superb oldu

Markanın son yıllarda geçirdiği evrimin dönüm noktası olarak tanımlanan yeni nesil Superb, OGD’nin düzenlediği ‘Türkiye’de Yılın Otomobili’ yarışmasındaki birinciliğiyle bu başarıyı taçlandırdı.

27 Nisan 2016 Çarşamba 07:00 - Güncelleme:
Türkiye’de yılın otomobili Superb oldu

Dünyanın en köklü markalarından Skoda, ‘2018 Stratejisi’ çerçevesinde başlattığı dönüşüm ve dinamizmin meyvelerini, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de almaya devam ediyor. ‘Bugüne kadar üretilmiş en iyi Skoda modeli’ olarak nitelenen ve markanın gerek tasarım gerekse de teknoloji ve üretim felsefesinde ‘dönüm noktası’ olan yeni nesil Superb, Otomotiv Gazetecileri Derneği’nin (OGD) düzenlediği ‘Türkiye’de Yılın Otomobili’ yarışmasında 64 otomotiv gazetecisinden aldığı 3080 puanla birinciliğe ulaşıp, bu evrimi onurlandırmış oldu.

EN İYİ SKODA MODELİ

Çek üretici, 2010 yılının sonlarında ortaya koyduğu ürün gamı ve Yetkili Satıcı ağı gelişim stratejisiyle otomotiv dünyasının en dinamik markalarından biri haline geldi. Her 6 ayda bir tamamen yeni veya yenilenmiş bir araç tanıtarak, kısa sürede model yelpazesinin neredeyse tamamını yenileyip genişleten Skoda, üçüncü nesil Superb’le tamamen farklı bir dönemin işaretini verdi. “Bugüne kadar üretilmiş en iyi Skoda modeli” olarak markanın değişiminin de simgesi haline gelen yeni Superb, aldığı “Türkiye’de Yılın Otomobili” ödülüyle, Avrupa’da olduğu gibi Türkiye’de de bu başarıyı tescillemiş oldu. Yüce Auto Skoda Genel Müdürü Tolga Senyücel, ilk kez düzenlenen “Türkiye’de Yılın Otomobili” yarışmasında birinci seçilen yeni nesil Superb’in, markanın geldiği noktayı göstermesi açısından anlamlı bir başarıya imza attığını söyledi. Yeni Superb’in dünyada pek çok ödül aldığını hatırlatan Senyücel, “Elbette Türkiye’de aldığı bu ödülün bizim için anlamı daha büyük. Markanın göstermiş olduğu gelişim ve değişimin, Türkiye’de de tescillenmesi adına çok önemli bir gösterge” ifadesini kullandı.  

Sürekli lanse ettikleri yeni modellerle ve Türkiye çapındaki bayilerinde başlattıkları değişimle büyümeye devam ettiklerini anlatan Senyücel, “Yeni nesil Superb, Octavia ile birlikte müşteri kitlemizi ve marka algımızı önemli ölçüde değiştirdi, genişletti. Yüce Auto Skoda’nın geçen yıl yüzde 52’lik büyüme sağlaması ve Türkiye’de son 30 yıldaki en yüksek binek araç satış adedine ulaşmasında önemli paya sahip oldu” diye konuştu.