Sağlıkta randevu sistemi memnuniyeti artırdı

Kocaeli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Şenol Ergüney, Sağlık Bakanlığınca hizmetine sunulan Merkezi Hasta Randevu Sistemi ve mesai dışı poliklinik hizmetinin, vatandaş memnuniyetini artırdığını belirtti.

x

Kocaeli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Şenol Ergüney, Sağlık Bakanlığınca hizmetine sunulan Merkezi Hasta Randevu Sistemi ve mesai dışı poliklinik hizmetinin, vatandaş memnuniyetini artırdığını belirtti.

Ergüney, yaptığı yazılı açıklamada, Sağlık Bakanlığı tarafından hizmetine sunulan Merkezi Hasta Randevu Sisteminin (MHRS) büyük ilgi gördüğü belirtti.

Vatandaşların akıllı telefonları ya da bilgisayarlardan sistem sayesinde istenen hastane ve hekimden 10 dakikalık zaman dilimleri arasında randevu alabildiğine işaret eden Ergüney, şunları kaydetti: 

"Merkezi Hasta Randevu Sistemi ve mesai dışı poliklinik hizmetlerinin halkımızın memnuniyet seviyesini yükselttiğini görüyoruz. Vatandaşlarımız hastanelere mutlaka randevu alarak gitsinler. Muayene için randevular 10 dakika aralıklarla veriliyor. Biz halkımızın hastanelere sadece MHRS (Alo 182) randevu sistemi ile başvurmasını hedefliyoruz, randevusuz giderek zaman kaybetmesini istemiyoruz. Vatandaşlarımız hastanelere mutlaka randevu alarak gitsinler, böylece hem daha rahat hizmet alırlar hem de iş gücü kaybı yaşanmayarak ülkemize katkı sağlanmış olur."

DEVAMI İÇİN TIKLAYIN

Bu yazıya ilk siz yorum yapın.

Yorumlar

Yorumlarınızı kendi özgün iradenizle yayınlamakta olup; bununla ilgili her türlü dolaylı ve doğrudan sorumluluğu tek başınıza üslenmektesiniz. Yorum yaparak Toplum Kuralları ve Kullanım Koşulları'nı kabul etmiş sayılırsınız.

  • Lütfen birşeyler yazınız. Yorum alanı boş bırakılamaz.
  • Tebrikler! Yorumunuz onay sonrası yayınlanacaktır.
  • Mesajlarınız size hukiki sorumluluk doğurur.
  • Bir hata oluştu lütfen daha sonra tekrar deneyiniz!