15 Aralık 2024 Pazar / 14 CemaziyelAhir 1446

Şikayetini twitter reklamıyla duyurdu

British Airways'den şikayetçi olan yolcu sesini geniş kitlelere duyurmak için twitter'dan 'promoted tweet' (twitter reklamı) satın aldı.

4 Eylül 2013 Çarşamba 07:00 - Güncelleme:
Şikayetini twitter reklamıyla duyurdu
Hasan Syed isimli bir yolcu British Airway'in müşteri hizmetlerine olan kızgınlığını "promoted tweet" satın alarak attığı tweet ile ifade etti.

Promoted tweet'in normal tweetten farkı hedef kitleye ulaşmak için reklam veren tarafından belli bir para karşılığında satın alınıyor olması.

Genelde markalar tarafından satın alanınan twitter reklamının, bir kullanıcı şikayeti amacıyla satın alınmış olması alışılmış bir durum değil.

Hasan Syed, babasına ait valizin British Airways ile yaptığı yolculuk esnasında kaybolması üzerine şikayetini twitter üzerinden dile getirdi.

"Btitish Airways ile uçmayın. Müşteri hizmetleri korkunç"

Promoted tweet satın alarak sesini duyuran Syed attığı twette ise , "Btitish Airways ile uçmayın. Müşteri hizmetleri korkunç" sözlerini kaydetti.

Bu tweet'i İngiliz ve ABD pazarında satın aldığını söyleyen Syed, bu işlemin ona kaça mal olduğunu bilgisini vermiyor.

Bu reklam tweeti aracılığıyla dile getirilen şikayet çok sık rastlanan bir durum olmadığı için pek çok kişinin ilgisini çekti ve yeni bir akım mı başlıyor tartışmalarına yol açtı.

JetBlue Airways'in CEO'su Marty St.George, konuya ilişkin attığı tweette;" İlginç, memnuniyetsiz bir müşteri reklam tweet'i satın alıp, firmayla ilgili şikayetini dile getiriyor. İşte bu yeni bir trend" sözlerine yer verdi.