Orkide markasıyla dünyanın her noktasına satış gerçekleştiren ülkemizin yüz akı firmalarından Küçükbay A.Ş., 15 yıldır etkin sponsor olarak katıldığı İzmir Enternasyonal Fuarı’nda bu yıl da Göl Gazinosu’nun yanında yer alan prestijli standıyla ziyaretçileriyle buluşuyor. Son yıllarda zorlu süreçlerden geçen İzmir Enternasyonal Fuarı’nı sosyal sorumluluk projesi şeklinde değerlendirdiklerini ve EXPO 2020 için önemli bir referans olarak gördüklerini belirten Küçükbay A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, “İEF, İzmir’in dünyaya açılan kapısıdır ve bu kapının açık kalması için elimizden gelen katkıyı sağlayacağız” şeklinde konuştu. Özellikle son beş yıldır katılan yerli ve yabancı firmalar yanında ziyaretçi sayısında da ciddi artış gözlemlenen İEF’nin, önümüzdeki yıllarda, yaşanan eski coşkusuna yeniden kavuşacağına inandıklarını ve bu yönde desteklerinin süreceğini açıklayan Ahmet Küçükbay, “İzmir Enternasyonal Fuarı’nın İzmir ve Türkiye için öneminin bilincindeyiz. İzmir artık bir fuarlar kenti olarak öne çıkıyor; marka kentler arasında yerini her geçen gün sağlamlaştırıyor. Günümüze dek tüm zorluklara direnen İEF’nin, daha uzun yıllar boyunca İzmirimiz’in tanıtımına ve ekonomimize katkılarının süreceğine inancımız tamdır” dedi. Ahmet Küçükbay, Küçükbay A.Ş.’nin birçok etkinliğe verdiği destek yanında Fahri Konsolosluğu’nu yaptığı Etiyopya standının açılışını üstlenerek her konuda İzmir Fuarı’na desteklerinin süreceğini belirtti.
“YÖRESEL LEZZETLER FESTİVALİ” EN İLGİ ÇEKEN ETKİNLİK
Orkide Yağ Halkla İlişkiler Müdürü Ercan Erol da 63 ülkeden 1025 firmanın katıldığı 82. İzmir Enternasyonal Fuarı’nın anketlerinde en ilgi çeken ve en yoğun yaşanan etkinliği olarak Yöresel Lezzetler Festivali’nin öne çıktığını hatırlattı. Orkide Yağ ana sponsorluğu ve Türkiye Lokantacılar, Kebapçılar, Pastacılar ve Tatlıcılar Federasyonu İşbirliği ile düzenlenen Yöresel Lezzetler Festivali’nin özellikle yabancı konuklar açısından ülkemiz gastronomisinin iyi bir göstergesi olduğunun altını çizen Ercan Erol, “İZFAŞ’a aralıksız 15 yıldır etkin sonsor olarak desteğini sürdüren Orkide, Dünya Mutfaklarından Festivali’nden sonra iki yıldır da Yöresel Lezzetler’in ana sponsorluğunu üstlenmiştir. İzmirli bir firma olarak Fuar’ın en aktif katılımcısı ve destekçisi olmaktan gurur duyuyoruz. İzmir Enternasyonal Fuarı geçmişte olduğu gibi gelecekte de İzmir’in simgesi olmaya devam edecektir” dedi. Ayrıca Orkide Yağ’ın yeni üretimi olan fındık ve zeytinyağlı margarinini ilk kez İzmir Enternasyonal Fuarı’nda tüketicilerinin beğenisine sunduklarını söyleyen Ercan Erol, Fuar’ın bu tür faaliyetler ve tüketiciyle birebir iletişimi güçlendirmek için de iyi bir fırsat olduğunu ifade etti.