Açtığı bin metrekarelik mağazalarla dikkat çeken erkek giyim markası JFC Store, 2023 yılında 100 mağazaya ulaşmayı planlıyor. 2007’de kurulan şirketin bu yılki hedefi ise 5 büyük mağaza daha açmak. Halen 3’ü İstanbul’da olmak üzere 10 mağaza ile hizmet verdiklerini söyleyen JFC Store’un Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Çakır, bu mağazalardan 7’sini son bir yılda açtıklarını ve 120 kişilik istihdama ulaştıklarını söyledi. Çakır, ürünlerini fason ürettirdiklerini belirterek “Üretim yok çok şükür. Bu yöntem daha verimlil” dedi. Bin metrekarelik mağazalarda metrekare başına 50-60 parça ürün bulundurduklarını belirten Çakır, şunları söyledi:
Yurt dışına da açılacak
“Mağazalarımızda dededen toruna 3 kuşak giyinebiliyor.” Cezayir, Tunus, Fas, BAE gibi ülkelere satış yaptıklarını söyleyen Çakır, Dubai’de bir grupla corner açmak için görüştüklerini anlattı. Fatih Çakır “Norveçli bir mağaza zinciri de ürünlerimizle ilgileniyor. Yurt dışında da mağaza açmayı düşünüyoruz” dedi.
Yazın moda rengi parlament mavisi
Fatih Çakır, erkek takımlarında yaz sezonunda mavi trendin ağırlıkta olacağını söyledi. Çakır “Özellikle parlament renkleri moda olacak” dedi. Alışveriş yapanları mağazalara giderek sürekli gözlemlediğini de aktaran Çakır, Türkiye’de bir kişinin aylık ortalama giyim ve ayakkabı harcamasının 42 lira olduğunu söyledi. Çakır “Mağazalara giren her 10 kişiden 3’ü alışveriş yapıyor. 7 kişiden üçü de fiyat odaklı alım yapıyor” dedi.