25 Haziran 2026 Perşembe / 10 Muharrem 1448

Bakan Şimşek, Hong Kong'daki yatırımcı toplantısına katılacak

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Hong Kong'daki Küresel Yatırımcı Zirvesi kapsamında bugün gerçekleştirilecek yatırımcı toplantısına video konferansla katılım sağlayacak.

AA27 Mart 2025 Perşembe 08:33 - Güncelleme:
Bakan Şimşek, Hong Kong'daki yatırımcı toplantısına katılacak

AA muhabirinin Bakanlıktan edindiği bilgiye göre, Şimşek'in HSBC tarafından Hong Kong'da düzenlenen toplantıya TSİ 09.30'da video konferansla katılması bekleniyor.

Şimşek, Küresel Yatırımcı Zirvesi kapsamında gerçekleştirilecek toplantıda başta Asya bölgesinden olmak üzere uluslararası yatırımcılarla görüş alışverişinde bulunacak.

ÖNERİLEN VİDEO

Venezuela peş peşe sallandı! Deprem anları anbean kaydedildi

Kapat
Video yükleniyor...