12 Aralık 2024 Perşembe / 11 CemaziyelAhir 1446

Bu çadır 2.500 kişiye iş verecek

Coca-Cola’nın hayata geçirdiği en uzun soluklu projesi Coca-Cola Dünyası, beş yıl boyunca 29 şehri adım adım dolaşacak. Proje ile 80 kişiye sabit, 2.500 kişiye de geçiçi istihdam sağlanacak.

EKONOMİ SERVİSİ9 Kasım 2012 Cuma 07:00 - Güncelleme:
Bu çadır 2.500 kişiye iş verecek

COCA-COLA, Türkiye geneline yayılan en kapsamlı ve en uzun soluklu projelerinden birini hayata geçiriyor. Coca-Cola’yı geçmişten bugüne getiren örnekler Coca-Cola Dünyası adlı bin metrekarelik dev çadırda bir araya geldi. ‘Bi Dünya Mutluluk’ sloganıyla Türkiye’yi dolaşacak Coca-Cola Dünyası, 5 yıl boyunca il il gezecek. Coca-Cola Dünyası, bugün Bakırköy’deki Marmara Forum’da ziyarete açılacak, bir ay sonra da Türkiye’yi gezmeye başlayacak. Coca-Cola Dünyası istihdam da sağlayacak. 5 yıl boyunca 80 kişiye sabit, ziyaret edeceği illerde ise 30 yaş altındaki 2 bin 500 gence geçici istihdam imkanı sunacak. Projenin tanıtımıyla ilgili düzenlenen toplantıda konuşan Coca-Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Bölümü Başkanı Galya Frayman Molinas “126 yaşındaki Coca-Cola, 2014 yılında  Türkiye’de 50. yılını kutlamaya hazırlanıyor. Coca-Cola Dünyası projesi, Coca-Cola’nın Türkiye’deki 50. yılını da içine alacak” diye konuştu.

7 yılda 1 milyar liralık yatırım yaptık

“Bizler, 200’ün üzerinde ülkede, her gün 1.8 milyar tüketiciyle buluşan, Türkiye’de ise 8 kategoride, 15 marka ile sevenleriyle kucaklaşan dev bir aileyiz” diyen Molinas, şunları söyledi: “1964’ten beri Türkiye ile birlikte biz de büyüdük. Türkiye’de Coca-Cola şirketi bugün 10 bin kişilik bir aile konumuna ulaştı. Şişeleyici ortağımız Coca-Cola İçecek 10 ülkede faaliyet gösteriyor ve Coca-Cola’nın dünyadaki en büyük 6. şişeleme ortağı. Son 7 yılda Türkiye’de sistem olarak yaklaşık 1 milyar TL’nin üzerinde yatırım yaptık. Kendimizi uzun vadeli yatırımın en iyi örneklerinden biri olarak görüyoruz.” Tüketicilerin artık markalarla tek yönlü iletişim değil, diyalog istediğinin altını çizen Molinas “Günümüzde tüketiciler, şirketlerin verdikleri mesaj kadar, onları ne kadar dinlediğine, onlara ne kadar dokunduğuna ve ne kattığına, en önemlisi de dünyamıza ne faydada bulunduğuna önem veriyorlar” dedi.

Meşhur kutup ayısı da geldi

Üç bölümden oluşan, Coca-Cola sisteminde bir benzeri daha bulunmayan dev bir çadır olan Coca-Cola Dünyası, 29 ilde 37 noktada ziyaretçilerle buluşacak. Ziyaretçiler 1922’den beri Coca-Cola ile özdeşleşerek ikon haline gelen, aile bağlarını ve ferahlığı temsil eden Kutup Ayısı’yla fotoğraf çektirme imkanına da sahip olacaklar.