25 Şubat 2021 Perşembe / 13 Recep 1442
Gece modu

Colin's'in hedefi Avrupa

37 ülkede mağazaları olan COLIN’S, bu ülkelerde elde ettiği perakende tecrübesiyle dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.

27 Aralık 2013 Cuma 07:00 - Güncelleme: 27 Aralık 2013 Cuma 15:32

Avrupa Ülkeleri’ndeki mağaza sayısını da hızla artıran COLIN’S, yılsonuna kadar Almanya’daki mağaza sayısını 6’ya çıkarmayı planlıyor. COLIN’S, 3000 olan çalışan sayısını da önümüzdeki birkaç yıllık planda 5 bin 500’e çıkarmayı hedefliyor. Eroğlu Grubu’nun COLIN’S markası ile yurtiçi ve yurtdışı pazarlarda bilinilirlik bakımından önemli mesafeler katettiğini vurgulayan COLIN’S İcra Kurulu Başkanı ve Eroğlu Holding Yönetim Kurulu Üyesi Yavuz Eroğlu “Faaliyette olduğumuz birçok ülkede pazar lideriyiz. Bu başarımızın arkasında dünya markası olma kararlılığımız kadar TURQUALITY Programı’nın da önemli bir yeri bulunmaktadır. Bugün Türkiye, Rusya ve Ukrayna başta olmak üzere 37 ülkede 600’ü aşkın mağazamız bulunuyor. TURQUALITY desteğini aldığımız süre boyunca ihracatımız yıllık ortalama % 65 oranında artış gösterdi. Dünya markası olma yolunda büyük mesafe kateden COLIN’S, modaya kazandırdığı ve dünyanın tercih ettiği ürünleri ile büyük beğeni toplamaya devam etmektedir” dedi. Eroğlu, “Uluslararası bilinirliğimiz kendisini her alanda gösteriyor. Bunu da en çok şirketimize gelen franchise başvurularından anlıyoruz” dedi.