15 Aralık 2024 Pazar / 14 CemaziyelAhir 1446

Dikkat!.. Marka avcıları geliyor

Franchise ve markalı bayilik veren firmaları, girişimci ve yatırımcılarla İstanbul’da buluşturacak olan ‘Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı’ Perşembe günü kapılarını açıyor.

9 Eylül 2013 Pazartesi 07:00 - Güncelleme:
Dikkat!.. Marka avcıları geliyor
Yaklaşık 400 firmanın görücüye çıkacağı fuara, dünya çapında tanınan ve birçok markanın uluslararası pazarda zincir haline gelmesini sağlayan marka avcıları katılıyor.

Markalarını ulusal ve uluslararası pazarda zincir haline getirmek isteyenlerle yatırımcıları bir araya getiren ‘11. Bayim Olur musun Fuarı’, adeta marka avına sahne olacak. Medya fors Fuarcılık organizasyonu ve Ulusal Franchising Derneği (UFRAD) işbirliği ile düzenlenen fuar, 12–15 Eylül 2013 tarihleri arasında CNR Fuar Merkezi 5-6 ve 7. Hall’lerde ziyaretçilerine kapılarını açıyor. Bu yıl, 20.000m2 alanda 400’e yakın markanın girişimcilerle buluşacağı fuara başta Türkiye olmak üzere; Avrupa, Amerika Birleşik Devletleri, Ortadoğu, Balkanlar ve Türki Cumhuriyetlerden çok sayıda ziyaretçinin katılması bekleniyor.

Bu yılki fuarı diğerlerinden ayıran ön nemli nokta ise ziyaretçileri arasında birçok ulusal ölçekli markanın dünya çapında tanınır hale gelmesini sağlayan ve marka avcısı olarak nitelendirilen konuklara ev sahipliği yapacak olması… World Franchise Associates Ltd. Ceo’su Paul Cairnie, Boubess Group Genel Müdürü Murad Alnasur, Ortadoğu’nun en büyük perakende grubu Landmark Group Kurucusu ve aynı zamanda WSA Suudi Arabistan&Bahreyn CEO’su Dr. Khalid AlSharfa, Birleşik Arap Emirlikleri Ticari Ataşesi Mana Al Suwaidi ve Dünya Franchise Federasyonu Suudi Arabistan Sorumlusu Fouziya Chilwan fuara katılarak Türk markalarını inceleyecek. Öte yandan, UFRAD işbirliği ile Haziran ayında Balkan ülkeleri ticaret odaları nezdinde yapılan işbirliği çalışmaları sonucu, bu yıl fuara büyük bir Balkan işadamı heyeti de katılacak. Bir yandan uluslararası markalara ev sahipliği yapan fuar, diğer yandan da ticaret odaları ile yapılan işbirlikleri sayesinde yerel markaların güçlenmesine ve onların yurtdışına açılarak birer uluslararası markaya dönüşmelerine ön ayak olması açısından, Türkiye’nin en nemli fuarları arasında gösteriliyor.