Markanın ekran yüzü akademisyen ve yüksek irtifa dağcısı Gülnur Tumbat’ın da katıldığı toplantıda, Lita’nın reklam, tanıtım ve pazarlama stratejileri anlatıldı.
Aralarında Everest’in de olduğu dünyanın 8 zirvesine tırmanan ‘İlk Türk ve İlk Türk Kadın’ olma hedefini Lita ile tamamlayacak olan Tumbat, markaya olan inancını paylaştı. Tumbat, şu ana kadar 4 zirveye kendi imkanlarıyla tırmandığını belirterek “Everest de dahil, kalan 4 zirveye tırmanarak projeyi tamamlayan ‘İlk Türk ve İlk Türk Kadın’ olma hedefimin bundan sonraki destekçisi Lita. Lita’yı tercih etme sebeplerimden ilki geleneksel içeceklerimizden olması. İkincisi, koruyucu ve kimyasal içermiyor olması. Üçüncüsü ise ambalajı. Lita’da limonata direk cam ile temas ediyor” dedi.