12 Aralık 2024 Perşembe / 11 CemaziyelAhir 1446

En beğenilen marka Uzakdoğu yolunda

AVM’lerde en beğenilen erkek giyim markası seçilen Damat-Tween, Uzakdoğu’da büyüyecek. Orka Group Başkanı Orakçıoğlu “Çin’in en büyük markası ile işbirliğine gidiyoruz. 2015 yılında Damat-Tween markasını Uzakdoğu’da göreceğiz” dedi.

Kaan Zenginli / İSTANBUL15 Kasım 2012 Perşembe 07:00 - Güncelleme:
En beğenilen marka Uzakdoğu yolunda

Alışveriş Yatırımcıları Derneği (AYD) ve araştırma şirketi GFK işbirliği ile bu yıl 4’üncüsü düzenlenen “AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Markalar” listesinin ‘Erkek giyim’ kategorisinde birinci olan Orka Grubu’nun Damat markası Uzakdoğu’ya açılıyor. Orka Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu “Türkiye’de olduğu gibi, yurt dışında da markamızın bilinirliği üst seviyelerde. Önümüzdeki dönemde Uzakdoğu pazarında daha da aktif olmayı amaçlıyoruz. Çin, Güney Kore ve Japonya gibi ülkelerde yeni projeler üretiyoruz. Çin’in en büyük erkek giyim markası ile bir işbirliğine gidiyoruz. Bu marka Çin’in yüzde 15 pazar payı ile en büyük erkek giyim markası” dedi. Uzakdoğu pazarında Damat-Tween ürünlerinin corner mağazalarda satıldığını söyleyen Orakçıoğlu “2015 yılına kadar Damat-Tween tabelalı mağazalarda açmayı planlıyoruz” dedi.

25 yıllık yatırımın bir sonucu

‘En Beğenilen Erkek Giyim Markası’ seçilmeleri hakkında da konuşan Orakçıoğlu şöyle devam etti: “Alışveriş Yatırımcıları Derneği (AYD) ve GFK’nın işbirliği ile yapılan araştırma     sonucunda en fazla tercih edilen ve beğenilen marka çıkmamız bizim için sevin-    dirici bir gelişme. Tüketicilerin bu konuda markamıza olan ilgisi ve güveni 25 yıldır yaptığımız yatırımların bir sonucu. Bu bir ekip çalışması. Hedefimiz sektörde bir numara olmaktı. Bunu da kamuoyu araştırmalarında görüyoruz. Bir ülke markaları kadar zengindir sözünü unutmadan çalışmalarımızı sürdüreceğiz.”

2013 yılında toplam 240 mağazaya ulaşacak

Orka Group yurt dışı mağaza sayısını artırmaya devam ediyor. Son bir ay içinde Üsküp, Bakü ve İaşi şehirlerinde Damat (DS). Cluj ve Casablanca şehirlerinde Damat/Tween mağazaları açan grup, yurt içinde 160, yurt dışında ise 30 ülkede 45 mağazaya ulaştı. Orka Group Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, 2013 yılında yurt dışında toplam 60 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini, bu rakamı her geçen yıl artırmak istediklerini söyledi. 2013 yılı sonunda iç pazarda hedeflenen mağaza sayısı ise 180 olarak belirlendi. Toplam 2013 hedefi 240 mağazaya ulaşmak.