26 Şubat 2021 Cuma / 14 Recep 1442
Gece modu

Ramsey ''Zero Weight'' ile yurt dışında büyüyecek

Ramsey 'Zero Weight' teknolojisi ile ürettiği ürünler ile yurt dışı pazarında büyüme hedefliyor. Hafiflik ve kalitenin ön planda olduğu ürünleri yurt dışında açacağı 9 mağaza ile müşterileri ile buluşturacak.

KAAN ZENGİNLİ27 Aralık 2013 Cuma 07:00 - Güncelleme: 27 Aralık 2013 Cuma 15:23

TÜRK perakendesinin en büyük giyim markalarından biri olan Ramsey, Ar-Ge çalışmaları sonucunda ürettiği ve Türk tüketicisinden çok olumlu tepkiler aldığı Zero Weight ürünlerini yurt dışına taşımaya devam ediyor. Halen yurt dışında Kazakistan Aktau ve Uralsk, Azerbaycan Bakü, Kırgızistan Bişkek, Suudi Arabistan Riyad ve Kuzey Irak Duhok olmak üzere 6 mağazası bulunan marka, yeni yılda yurt dışında 9 mağaza daha açmayı planlıyor. Ramsey İcra Kurulu Başkanı Hüseyin Doğan ile markanın yeni yıl hedeflerini konuştuk.

2013 nasıl geçti, 2014 hedefleriniz nelerdir?

2013 yılı Ramsey markası açısından büyümemizin sürdüğü, yeni mağaza açılışlarımızın yapıldığı, yeni pazarlara açıldığımız, yenilikçi ürünler geliştirdiğimiz pozitif bir yıl oldu. 2013 yılında Türkiye’de 12 mağaza açarken yurt dışında ise Kazakistan Aktau ve Uralsk, Azerbaycan Bakü, Kırgızistan Bişkek, Suudi Arabistan Riyad ve Kuzey Irak Duhok olmak üzere 6 yeni mağaza açtık. Yılsonu itibarıyla Ramsey’in yurt içinde 70, yurt dışında ise 18 ülkede 38 mağazası bulunuyor. Bu yılı ortalama yüzde 15 büyümeyle kapatıyoruz. 2014 yılında da markamız açısından büyümemizi sürdüreceğimiz aynı zamanda yeni pazarlara da açılacağımız bir yıl olacak. Bu konuda fizibilite çalışmalarımız sürüyor. Yurt içinde yeni mağaza açılışlarımıza devam ederken yurt dışında ise Kazakistan, Özbekistan, Beyaz Rusya, Irak, Suudi Arabistan ve Mısır’ın aralarında bulunduğu ülkelerde dokuz yeni mağaza açmayı planlıyoruz.

Zero Weight teknolojisi markanıza ne kattı?

Ayrıca Ramsey’in yenilikçi ürün geliştirme konusundaki yatırımları sürecek. Yüzde 50’ye varan hafiflik ile rahatlık ve şıklığı aynı anda sunan Zero Weight teknolojisi üzerine geliştirdiğimiz Zero Weight Gravity’i de 2014 İlkbahar/Yaz koleksiyonumuzla birlikte önce cekette müşterilerimizle buluşturacağız. Kumaşı, dikiş tekniği, kullanılan malzemeleriyle hem şık hem vücut anatomisiyle tam uyumlu neredeyse gömlek hafifliğindeki ceketlerimiz Zero Weight ile açtığımız kulvarda markamızı 2014’te daha da ileri bir noktaya taşıyacak.

Perakende sektörü hakkında ne söylemek istersiniz ?

Türkiye ekonomisinin en dinamik yapı taşı olan perakende sektörü çok dinamik ve her yıl büyümesini sürdüren bir sektör. 2013 yılında da sektör genelinde yaklaşık yüzde 15’lik bir büyüme yaşandı ve başarılı bir performans gösterildi. Sektörümüz 2013 yılında da yatırımlarını sürdürdü, yeni mağazalar açtı, istihdamını artırdı, yeni pazarlara açıldı. Modern perakendenin Türkiye’de potansiyeli fazla ve büyümeye de çok açık bir sektör. 2014 yılına da pozitif bakıyoruz. Sektörümüzün paydaşları yeni yatırımlar yapma, yeni pazarlara açılma konusunda çok istekli.