‘NİSAN'DA ŞAMPİYONLUK’ YOK SATTI
Fenerbahçe Başkanvekili ve Fenerium’dan sorumlu yönetici Abdullah Kiğılı “Her hafta 2 yeni sloganlı ürünü satışa sunuyoruz. Her çıkan ürün yok satıyor” dedi. STAR’ın sorularını yanıtlayan Kiğılı, her üründen 10-20 bin adet arası üretildiğini ifade ederek, 3 günde bir yeni sloganlı ürünü piyasaya sunduklarını söyledi. Kiğılı, şampiyonluk tişörtlerinde satışların çok iyi gittiğini, tişörtler full sattığını kaydetti.
32 bin tişört satıldı, hedef 100 bin adetlik satış
Fenerium Genel Müdürü Aydın Kirman ise Fenerium tasarım ekibinin 5 hafta boyunca şampiyonluk tişörtleri için çalıştığını belirterek, şu ana kadar 32 bin tişört satıldığını kaydetti. En çok ‘Mayıslar sizin olsun, biz nisanda şampiyonuz’ sloganlı tişörtün satıldığını aktaran Kirman, ilk etapta toplam 100 binin üzerinde satış gerçekleştirmeyi hedeflediklerini ifade etti.
Kirman: Bu yıl hasılat rekoru kıracağız
Tişörtlerin 34.95 liradan satışta olduğunu hatırlatan Kirman “Bu da şampiyonluk tişörtü satışından yaklaşık 3.5 milyon liralık hasılat anlamına geliyor. Bu yıl hasılat rekoru kıracağız” dedi. Fenerium’un son 5 yıldır her yıl ortalama yüzde 35-50 arasında büyüdüğünü dile getiren Aydın Kirman “2013 yılında ciromuzu 2012 yılına göre yüzde 22 artırdık. Hem kârlılığımız hem de ciromuz büyüyor. 2014 yılında hedefimiz şampiyonluğun da etkisiyle yüzde 25-30 büyüme. Böylece geçen yıl 90 milyon lira olarak gerçekleşen ciromuzun bu yıl 115-120 milyon lira arasında olmasını öngörüyoruz” diye konuştu.