Yeni marka için düzenlenen toplantıda konuşan Montero Pazarlama ve Satış Müdürü Dr. Hakan Öztekin “Toksöz Grup olarak bebek beslenmesi sektörüne girmenin heyecanı içindeyiz. Yüzde 100 Türk markası olan Evolvia NutriPRO’nun üretimini, stratejik ortağımız Ordesa ile beraber yapıyoruz. Ürünümüzün gelişim süreci, İspanya’da 70 yılın üzerinde deneyime sahip Ordesa Laboratuarları’nın Barselona Science Park Merkezi’nde yapıldı” dedi.
3 farklı ürün olarak satışta
Evolvia NutriPRO, anne sütünün yokluğunda veya eksikliğinde anne sütüne takviye olarak kullanılmak üzere geliştirildi. Doğumdan itibaren 6. aya kadar Bebek Sütü, 6. aydan itibaren Devam Sütü ve 12. aydan itibaren katı gıdalara ek olarak kullanılan Devam Sütü olmak üzere 3 farklı ürün satışa sunuldu.