24 Haziran 2026 Çarşamba / 9 Muharrem 1448

Gaziantep'te bir berberin Kovid-19 testi pozitif çıktı, 14 kişi izlemeye alındı

Gaziantep'te bir berberin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması sonucu aralarında müşterilerin de bulunduğu 14 kişi izlenmeye alındı.

AA17 Mayıs 2020 Pazar 17:43 - Güncelleme:
Gaziantep'te bir berberin Kovid-19 testi pozitif çıktı, 14 kişi izlemeye alındı

Gaziantep Valiliği'nden yapılan açıklamaya göre, Şehitkamil ilçesinde Kovid-19 testi pozitif çıkan erkek berberi M.Ö. tedaviye alındı.

Berberle temas eden müşteri ve aile fertlerinden oluşan 14 kişi izlemeye alındı.

İş yeri ise İl Hıfzısıhha Kurulu kararıyla kapatıldı.

ÖNERİLEN VİDEO

Düşen kediyi şemsiyeyle kurtardılar: O anlar kamerada

Kapat
Video yükleniyor...