26 Haziran 2026 Cuma / 11 Muharrem 1448

Düzce'de mantar faciası: 8 kişi zehirlendi

Düzce'de yedikleri mantardan zehirlenen 8 kişi hastanelik oldu.

IHA25 Ekim 2023 Çarşamba 23:05 - Güncelleme:
Düzce'de mantar faciası: 8 kişi zehirlendi

Gölyaka ilçesinde, 2 aile topladıkları mantarları akşam yemeğinde yedi. Belli bir süre sonra şahıslarda baş dönmesi ve kusma başlayınca durumlarından şüphelenip durumu 112 Acil Çağrı merkezine bildirdi. Bölgeye gelen sağlık ekipleri iki aileden de Y.Ö. (35), T.A. (26), M.Ö. (35), Y.Ö. (7), G.Ö. (13), N.Ö. (14), E.A. (27) ve R.A.'nın (30) yedikleri mantardan zehirlendiği anlaşıldı. Zehirlenen 3'ü çocuk 8 kişinin tedavileri Düzce Atatürk Devlet Hastanesi'nde yapılırken, bir kişinin durumunun kötü olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili olarak inceleme başlatıldı.

ÖNERİLEN VİDEO

Venezuela peş peşe sallandı! Deprem anları anbean kaydedildi

Kapat
Video yükleniyor...