25 Haziran 2026 Perşembe / 10 Muharrem 1448

Evinde koronavirüs tedavisi gören 76 yaşındaki kadın ölü bulundu

Kayseri'de evinde Kovid-19 tedavisi gören 76 yaşındaki kadın ölü bulundu. N.Ö'nün evinde, kocasının da hastanede Kovid-19 tedavisi gördüğü öğrenildi.

AA23 Şubat 2021 Salı 14:31 - Güncelleme:
Evinde koronavirüs tedavisi gören 76 yaşındaki kadın ölü bulundu

Alınan bilgiye göre, Şehit Miralay Nazım Bey Bulvarı'nda bir apartmanda ailesiyle yaşayan N.Ö'nün odasında hareketsiz yattığını gören çocukları durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.

Eve gelen sağlık ekibi, kadının hayatını kaybettiğini belirledi.

Kadının cenazesi, incelemenin ardından morga kaldırıldı.

N.Ö'nün evinde, kocasının da hastanede Kovid-19 tedavisi gördüğü öğrenildi.

ÖNERİLEN VİDEO

Venezuela peş peşe sallandı! Deprem anları anbean kaydedildi

Kapat
Video yükleniyor...