Edinilen bilgiye göre Yılmaz hafta sonu 'facebook' üzerinden yakın arkadaşı O.A. ile sohbete başladı. Arkadaşının kendisine yazdığı, "Telefonun faturalı mı?" sorusuna 'evet' cevabı veren Yılmaz, o cevabın ardından numarasını isteyip 'Bu mesaj tamamen ücretsiz, reklam amaçlı. Herhangi bir sorun olursa ücretini ben veririm.' şeklindeki yazısının ardından gelen başka bir mesajı da 'evet' diye yanıtladı. Yılmaz, 100 lira dolandırıldığını ise cep telefonuna gelen faturadan öğrendi.
Adana Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü'ne dilekçe ile başvuran Yılmaz, daha sonra Cumhuriyet savcılığına suç duyurusunda bulundu. Yılmaz, yaşadığı olayı şöyle anlattı: "Haberim yok, arkadaşımın facebook adresi çalınmış. Sohbet ediyoruz. Telefonun faturalı mı, diye sordu. Evet yazdım. 'Numaranı gönder, sana mesaj atacağım. Bu mesaj tamamen ücretsiz, reklam amaçlı. Herhangi bir sorun olursa ücretini ben veririm' dedi. Karşımda çok sevdiğim, güvendiğim bir arkadaşım. Cep telefonu numarasını yazdım. Mesaj geldi, 'evet yaz gönder' dedi, gönderdim. Baktım 100 lira bizim faturaya yansımış. Bir daha istedi. Telefonu aradım, cevap vermedi. Bunda tezgah var, dedik dolandırıldık. 0212'li bir numara var. O numaradan bir mesaj geldi, 66......'dan bir mesaj geldi. Öğleden sonra arkadaşıma ulaştım, iki gündür facebook'a girmediğini söyledi, ev taşıyormuş. Onun da haberi yok. Daha sonra GSM şirketini aradım, 'Alet oluyorsunuz, benden 100 lira alıp karşıdakine veriyorsunuz, sizin operatörünüzü kullanıyor, vatandaşı mağdur ediyorsunuz' dedim. Ben ne ilk olacağım nede son. Kimse mağdur olmasın, kolay kolay dolandırılmasın."