Muharrem Orucu İftar Programı'nda konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Kerbela'nın hüznünü kalbimizin derinliklerinde hala hissediyoruz. Gönüller Sultanının benim dünyadaki çiçeğim diyerek öpüp kokladığı Hazreti Hüseyin Efendimizin ve yarenlerinin şehit edilmesinin kederini tam 14 asırdır yaşıyoruz." ifadelerini kullandı.




