İnsanların ve markaların sosyal medyada öne çıkma hırsı ise çeşitli yöntemleri de beraberinde getirdi. Sosyal medyada öne çıkmak için kullanılan yöntemlerden biri de “Organik Takipçi” uyanıklığı oldu. Bu yöntem sayesinde kullanıcıların dakikalar içerisinde binlerce takipçiye ulaşması ve istenilen konunun dünya gündemine girmesi mümkün.
Ünlüler de siyasiler de kullanıyor
Üniversite öğrencisi Mesut Dinçer İçöz de çeşitli siyasi parti ve ünlülere hizmet veren sosyal medya uzmanlarından sadece biri. Sosyal medya sitelerinin yayınladığı kodları değiştirerek takipçi sayılarını arttırmayı sağlayan 19 yaşındaki Mesut Dinçer İçöz, bu sayede ciddi paralar kazandığını söyledi. Düşük bir bütçeye bile binlerce takipçi elde edilebildiğini ifade eden İçöz, “Ünlü isimler, firmalar, milletvekilleri ve siyasi insanlarla seçim zamanında çok ciddi çalışmalarımız oluyor. Twitter’da hashtag’ler kareli veya karesiz oluyor. Bu gündemi kullanarak film, dizi ve firma reklamları yapılıyor” diyor.