Ziylan Grubun ikinci kuşak temsilcilerinden ve grup tarafından satın alınan İtalyan BrandparkLumberjack’ın Başkanı Mahmut Ziylan, her kesime hitap eden FLO’nun çok beğenildiğini ve bu nedenle yurt içi pazarda çok başarılı olduklarını ifade etti. Grubun misyonu gereği yurt içindeki bu başarının yurt dışında da tekrarlanarak FLO’yu küresel markalar arasına sokma hedeflerine ulaştıklarını söyledi. Ziylan Grup Üyesi Ziylan, “Bugün; başta Almanya olmak üzere 6 farklı Avrupa ülkesi, Körfez ve Ortadoğu’daki birçok ülkede FLO markasının mağazalarının yer aldığını” bildirdi.
Lider ayakkabı markalarına yer veriyoruz
FLO Mağazacılık altında yürütülen faaliyetlerin titizlikle planlandığını ve müşterilerin ihtiyaçlarına en uygun ayakkabı modellerine yer verilerek, en fazla çeşit ve kategoride ayakkabı satışı yapan mağaza olduklarını aktaran Ziylan, bilinen ve güvenilen markalarla çalıştıklarını ifade etti. Türkiye’nin ve dünyanın en çok beğenilen ayakkabı markaları arasındaki Kinetix, Lumberjack, Polaris, Butigo, Dockers, US Polo ayakkabılarının çeşit ve model açısından zengin satış noktası haline gelen FLO mağazaları; kalite ve moda odaklı ürün portföyünü her zaman güncellemeyi sürdürüyor.
Mağaza açılışları tüm hızıyla devam ediyor
Ziylan Grup Üyesi Mahmut Ziylan, mağazacılık alanındaki faaliyetlere tüm hızıyla devam edildiğini, yurt içi ve yurt dışı mağaza sayılarını arttıracaklarını söyledi. Şirketin yılsonu mağaza hedeflerine de değinen Ziylan, “FLO ve SportInStreet mağazaları için hedef 1100 mağazadır. Yurt içi ve yurt dışı toplam 650 mağazayla daha güçlü bir perakende markası haline gelmeyi hedefliyoruz” dedi. Yurt dışındaki güçlü perakendecilik gayesine ulaşmak için 2012’de satın alınan İtalyan Lumberjack markasının değerine değinen Ziylan, İtalya’nın en hızlı büyüyen dördüncü ayakkabı markasının gruba kazandırılmasının küresel çaptaki faaliyetlere olumlu etkisi olduğundan bahsetti.
HR Grup satın alınarak Avrupa’da daha da güçlendik
Avrupa’daki çalışmaların 2016’da satın alınan Avrupa’nın en büyük ikinci ayakkabı perakendeci grubu; HR Grup ve iştiraki RENO mağazaları adıyla sürdürdüklerini ifade eden Ziylan, satın alma sayesinde Avrupa pazarında 550 satış noktasına eriştiklerini söyledi. İtalya’daki çalışmaların ise, Lumberjack ve Brandpark markaları adı altında Venedik’ten yönettiklerini aktaran Ziylan, modanın merkezi Milano’da ise, showroom’a sahip oldukları söyledi. Ziylan, Ortadoğu’da Irak, Türk Cumhuriyetlerinde Kazakistan ve Azerbaycan, Kafkas bölgesinde Gürcistan gibi ülkelerdeki mağaza sayısının her geçen gün artması bölgesel pazardaki öncü rollerini kuvvetlendirdiğini söyledi.