9 Ağustos 2025 Cumartesi / 15 Safer 1447

SEK’le peynire giren TAT’da hedef 1 milyar TL ciro

Geçen yıl Moova’yı satın alan Tat Gıda, yaptığı çalışmalar sonrasında SEK markasıyla peynir sektörüne girdi.

8 Nisan 2015 Çarşamba 07:00 - Güncelleme:
SEK’le peynire giren TAT’da hedef 1 milyar TL ciro

Bu kapsamda 35 yeni peynir çeşidi üreten marka bu alanda büyüme hedefliyor. Tat Gıda’nın önümüzdeki döneme ait hedeflerinin paylaşıldığı toplantıda konuşan Tat Gıda Genel Müdürü Arzu Aslan Kesimer, SEK ve Pastavilla markalarıyla 2015 yılında yüzde 15 büyüyerek 1 milyar lira ciro hedeflediklerini söyledi. Kesimer “İnovasyon kültürümüz ışığında yenilikçi ürünler üzerinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu kapsamda 2015 yılında markalarımıza 55 milyon liralık yatırım yapmayı planlıyoruz” dedi. Kesimer ayrıca istihdam olarak da yüzde 10 büyüme hedeflediklerini söyledi.

Yeni satın almalar var

2014’ün şirket için verimli ve stratejik hamlelerin yapıldığı bir yıl olduğunu da aktaran Kesimer, 2015 yılına dair hedeflerini ise şu sözlerle aktardı: “Tat Gıda olarak belirlediğimiz odaklanarak büyüme stratejimize paralel olarak portföy değişiklikleri yaptık. Domates, makarna, süt ve süt ürünleri işkollarını ana odak alanlarımız olarak belirledik ve büyüme stratejilerimizi de bu işkollarımız üzerinden ilerletme kararı aldık. Bu alanlarda inovasyon, teknoloji ve marka yatırımlarımızı sürdürerek bu yıl büyüme hedefliyoruz. Ciromuzun yarısından fazlasını SEK markamızdan elde etmeyi öngörüyoruz” dedi. Kesimer, şirketin büyüme hedefleri çerçevesinde yeni satın almaları ve işbirliklerini değerlendirdiklerini de sözlerine ekledi.

 

ÖNERİLEN VİDEO

Akıncı TİHA'dan hedefe tam isabet!

Kapat
Video yükleniyor...