15 Aralık 2024 Pazar / 14 CemaziyelAhir 1446

BBC, onu Türkiye’nin marka elçisi ilan etti

BBC, özel programda Songül Öden’i ‘Türkiye’nin marka elçisi’ olarak tanıttı.

6 Kasım 2012 Salı 07:00 - Güncelleme:
BBC, onu Türkiye’nin marka elçisi ilan etti

 Türk dizilerinin turizme yaptığı katkının vurgulandığı programda, dizilerle gelen popülarite ile İstanbul’a gelen turist sayısında yüzde 80 artış görüldüğüne yer verildi ve turistlerin Rusya ve Doğu Avrupalıların yanı sıra Kuzey Afrika ve Ortadoğulu ziyaretçilerden oluştuğunun altı çizildi.

‘Hayatım dış hatlarda geçiyor’

Türkiye’deki son yıllarda yaşanan sosyal ve ekonomik değişimi anlatan programda röportaj yapılan Songül Öden’in ilk dizisi ‘Gümüş’ün final bölümü Suriye’den Fas’a 85 milyon izleyici tarafından izlendiği belirtildi. Söyleşide Songül Öden’e ‘Türkiye’nin Marka Elçisi’ tanımlamasından hoşlanıp hoşlanmadığı soruluyor. Songül Öden ise bu soruyu “Hayatının hava alanı dış hatlar terminaline girdiğinde değiştiğini” ifade ederek cevaplıyor.