25 Nisan 2024 Perşembe / 17 Sevval 1445

4 Nisan reyting sonuçları açıklandı! Hangi dizi zirvede yerini aldı?

4 Nisan reyting sonuçları açıklandı mı sorusu en çok merak edilenler arasında yerini almayı başardı. 4 Nisan reyting sonuçları hakkında yapılan araştırmalar televizyon severler tarafından ilgi görüyor. Medya gündemini yakından takip edenler bu hafta kimin birini olduğunu heyecanla araştırdılar. Özellikle perşembe günleri ATV'de yayınlanan Bir Zamanlar Çukurova ve Show TV'de yayınlanan Çarpışma arasında kıyasıya bir reyting yarışı var. Geçen haftaki reyting sonuçlarına bakıldığında 28 Mart tarihinde Total'de ATV'de ekranlara gelen Bir Zamanlar Çukurova dizisi 1. sırada yerini alırken, 2. sırada 'Fatih Portakal İle Fox Ana Haber', 3.sırada gelen Bir Zamanlar Çukurova dizisinin özeti yer alıyordu. İşte, 4 Nisan reyting sonuçları...

4 Nisan 2019 Perşembe 07:00 - Güncelleme:
4 Nisan reyting sonuçları açıklandı! Hangi dizi zirvede yerini aldı?
Hangi dizi zirveyi kaptı? 4 Nisan reyting sonuçları açıklandı! Bir Zamanlar Çukurova mı? Çarpışma mı kim birinci oldu? sorusu televizyon severlerin en çok merak ettiği bir konu. Perşembe günlerinin reyting rekortmeni olan Bir Zamanlar Çukurova bu haftada reyting listesinde birinci sırada yerini alabildi mi? Geçtiğimiz haftaki reyting sonuçlarına baktığımızda 28 Mart tarihinde Total'de ATV'de ekranlara gelen Bir Zamanlar Çukurova dizisi 1. sırada, Fatih Portakal İle Fox Ana Haber 2. sırada, milyonları ekrana kitlemeyi başaran Bir Zamanlar Çukurova dizisinin özeti ise 3. sırada yerini almıştı. 
 
4 NİSAN REYTİNG SONUÇLARI! 
 
AB REYTİNG SONUÇLARI

 
 
TOTAL REYTİNG SONUÇLARI

 
 
 
3 NİSAN REYTİNG SONUÇLARI ŞÖYLEYDİ;

 

REYTİNG NEDİR?
 
Reyting bir programın izleyici oranı olup halk ve televizyoncular için değil reklam verenler için ölçülüyor. Amaç hangi zamanda, hangi programı, kimlerin seyrettiğini tespit edip hedef kitleye ulaşmak. Reyting ölçümü özetle şöyle yapılıyor. Önce illerdeki sosyal yapı incelenerek denek ailelerin seçimi yapılıyor. Belirlenen denek ailelerin televizyonlarına “peoplemeter” (izleyici ölçer) denilen cihazlar takılıyor. Her akşam bu cihazlarla bağlantı kurularak veriler merkeze aktarılıyor ve merkezde derlenip düzenlendikten sonra müşterilere ulaştırılıyor.