• $ 6,1478
  • € 6,8672
  • 251.961
  • 84.210
Haber hattı
0530 708 54 54
Haber hattı
0530 708 54 54

OPET, gerçek bir ‘Kadın Gücü’ hikayesi ile Altın Effie’nin sahibi oldu

Bu yıl Türkiye’de 11’inci kez düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda OPET, Toplumsal Cinsiyet Eşitliği kategorisinde - Kadın Gücü projesinin ilk sosyal medya filmiyle Altın Effie kazandı. Filmde, OPET’te akaryakıt satış yetkilisi olarak çalışan Hülya Bozkurt’un hikayesi anlatılıyor.

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
x

Reklamcılar Derneği, Reklamverenler Derneği ve Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle bu yıl 11’incisi düzenlenen, en etkili reklam ve pazarlama iletişimi kampanyalarının ödüllendirildiği Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nın kazananları, 9 Mayıs’ta düzenlenen törenle sahiplerini buldu. OPET, Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği kategorisinde- Kadın Gücü projesinin ilk dijital filmiyle Altın Effie ile ödüllendirildi.
 
“OPET Kadın Gücü” projesinin ilk sosyal medya filmiyle hem projenin varlığını ve önemini duyurmak hem de farklı kitlelere istasyondaki kadın çalışanlarının bir iş günüyle ilgili fikir verilmesi amaçlandı. Sosyal medya filminde; erkek egemen bir sektörde önyargıları yıkarak, işin merkezinde omuz omuza çalışan kadın ve erkekler birlikte ele alındı. "Erkek işi" olarak benimsenen bir konuda, cast'larla değil işini seven gerçek çalışanlarla, gerçek bir ortamda, gerçek bir hikayeyle çekilmiş olması filmi güçlendiren unsurların başında geldi. Filmde, OPET’te akaryakıt satış yetkilisi olarak çalışan Hülya Bozkurt’un hikayesi anlatılıyor. Bozkurt, önyargıları kırmanın önemini, kadınların ne denli güçlü olduğunu, ailesi ile çalışma hayatında kurduğu dengeyi sade bir dille ve kendi cümleleriyle anlatıyor. ‘OPET Kadın Gücü ile Gücüne Güç Katıyor’ mottosu ile biten filmde, Bozkurt’un istasyon sahibi olmak ve ileride yüzlerce kadına istihdam sağlamak hayali de anlatılıyor.
 
Yaratım, yönetim ve marka oluşturmada ajansla reklam verenin, reklamın etkililiğine yönelik işbirliği yapmalarını sağlamak amacıyla düzenlenen Effie yarışması,ticari etkinliği yüksek, sonuç getiren kampanyaları seçerek ödüllendiriyor. İlk kez 1968 yılında New York Amerika Pazarlama Birliği (AMA) tarafından düzenlenen Effie yarışması, günümüzde 30 ülkede etkili reklam için global bir referans oluşturuyor. Bu yıl, 1 Ocak 2018 – 1 Mart 2019 arasında televizyon, basın, radyo, açıkhava, sinema, internet mecralarından en az birinde yayınlanmış ulusal ve bölgesel kampanyaların katıldığı Effie Türkiye’de kampanyalar; sektörün önde gelen isimleri, akademisyenler ve profesyonel marka yöneticilerinin oluşturduğu seçkin jüri tarafından değerlendirildi. Tüm dünyada 42 ülkede düzenlenen ödüllerin Türkiye ayağında bu yıl 20’si altın, 18’i gümüş ve 32’si bronz olmak üzere toplam 70 ödül verildi.
 

Bu yazıya ilk siz yorum yapın.

Yorumlar

Yorumlarınızı kendi özgür iradenizle yayınlamakta olup; bununla ilgili her türlü dolaylı ve doğrudan sorumluluğu tek başınıza üstlenmektesiniz. Yorum yaparak Toplum Kuralları ve Kullanım Koşulları'nı kabul etmiş sayılırsınız.

  • Lütfen birşeyler yazınız. Yorum alanı boş bırakılamaz.
  • Tebrikler! Yorumunuz onay sonrası yayınlanacaktır.
  • Mesajlarınız size hukiki sorumluluk doğurur.
  • Bir hata oluştu lütfen daha sonra tekrar deneyiniz!

'İngiltere Başbakanı May'in yarın istifa etmesi bekleniyor'

'İngiltere Başbakanı May'in yarın istifa etmesi bekleniyor'

Eşini sigortalı gösterenler dikkat

Eşini sigortalı gösterenler dikkat

Kesin seçim sonuçları Resmi Gazete'de

Kesin seçim sonuçları Resmi Gazete'de

Markapark Ürünlerinde Sürpriz İndirim Fırsatları

Markapark Ürünlerinde Sürpriz İndirim Fırsatları

CHP İl Başkanı Kaftancıoğlu hakkında hapis istemi

CHP İl Başkanı Kaftancıoğlu hakkında hapis istemi

Şahin-2 füzesinin deneme atışı başarıyla yapıldı

Şahin-2 füzesinin deneme atışı başarıyla yapıldı

Antalya'da facia... Akrobatın feci sonu

Antalya'da facia... Akrobatın feci sonu

69 yıldır vatan hasreti çeken Raşel Türkiye yolunda

69 yıldır vatan hasreti çeken Raşel Türkiye yolunda
 
Kemal Sunal´ın filmi Rusya´da gerçek oldu

Kemal Sunal´ın filmi Rusya´da gerçek oldu

Fransa'dan Türkiye'ye sürpriz 'SAMP-T' teklifi

Fransa'dan Türkiye'ye sürpriz 'SAMP-T' teklifi

Diyarbakır'da bulundu, denizde yaşıyormuş! Bakın ne çıktı?

Diyarbakır'da bulundu, denizde yaşıyormuş! Bakın ne çıktı?

Güçlerini birleştirdiler! Lazer silahına hava savunma görevi

Güçlerini birleştirdiler! Lazer silahına hava savunma görevi