26 Haziran 2026 Cuma / 11 Muharrem 1448

Bursaspor'da bir oyuncuda koronavirüs çıktı

ING Basketbol Süper Ligi takımı Frutti Extra Bursaspor'da bir oyuncunun Kovid-19 testi pozitif çıktı.

AA3 Nisan 2021 Cumartesi 14:09 - Güncelleme:
Bursaspor'da bir oyuncuda koronavirüs çıktı

ING Basketbol Süper Ligi ekiplerinden Frutti Extra Bursaspor'da bir oyuncunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Kulüpten yapılan açıklamada, dün uygulanan Kovid-19 PCR testleri sonucunda bir oyuncuda pozitif bulguya rastlanıldığı belirtildi.

Testi pozitif çıkan oyuncunun ev izolasyonuna alındığı ve tedavisine başlandığı aktarıldı.

ÖNERİLEN VİDEO

Fatih'te faciaya ramak kala! Beton blok böyle yere çakıldı

Kapat
Video yükleniyor...