26 Haziran 2026 Cuma / 11 Muharrem 1448

De Bruyne: ''Şampiyonlar Ligi'nde asla başaramıyoruz''

Şampiyonlar Ligi'nde Lyon'a 3-1 yenilerek elenen Manchester City'nin Belçikalı yıldızı Kevin De Bruyne maç sonunda açıklamalar yaptı. Bruyne, ' Her yıl kupayı kazanmak için yola çıkıyoruz ama asla bunu başaramıyoruz' dedi.

16 Ağustos 2020 Pazar 00:49 - Güncelleme:
De Bruyne: ''Şampiyonlar Ligi'nde asla başaramıyoruz''

UEFA Şampiyonlar Ligi Çeyrek Final maçında Manchester City’yi 3-1 mağlup eden Lyon, yarı finale yükseldi. Karşılaşma sonunda Manchester City'nin tek golünü atan Kevin De Bruyne açıklamalarda bulundu.

"ASLA BAŞARAMIYORUZ"

Bu takım harika ama çok fazla hata yaptık, bütün yıl boyunca bunu yaptık. Her yıl kupayı kazanmak için yola çıkıyoruz ama asla bunu başaramıyoruz. Sanki aynı eski hikayeyi tekrar tekrar dinliyor gibi hissediyorum. İkinci yarı da gerçekten iyi oynadığımızı düşünüyorum. Lyon'u baskı altına aldık, normalde yağtığımız gibi daha hücum oynadık ve bence istediğimiz pozisyonları da bulduk. Öğrenmeye ve gelişmeye devam etmeliyiz, bu yeterli değil" diyerek sözlerini tamamladı.

ÖNERİLEN VİDEO

Venezuela peş peşe sallandı! Deprem anları anbean kaydedildi

Kapat
Video yükleniyor...