25 Haziran 2026 Perşembe / 10 Muharrem 1448

Ömer Faruk Beyezoğlu: ''Ben burada büyüdüm''

Fenerbahçe camiasının çok şeyler beklediği genç futbolcu Ömer Faruk Beyaz, 27. haftada oynayacakları Kayserispor maçı öncesinde açıklamalarda bulundu.

12 Haziran 2020 Cuma 21:09 - Güncelleme:
Ömer Faruk Beyezoğlu: ''Ben burada büyüdüm''

Fenerbahçe için elinden geleni yapacağını söyleyen 16 yaşındaki futbolcu, "Ülkemiz olarak en iyi şekilde atlattık. Tamamen bitmemiş olsa da iyi durumda ki sahaya çıkabiliyoruz. İyi hazırlandık, kadroyu hazırladık. Çalışıyorum, bu camia için elimden geleni yapacağım. Ben burada büyüdüm." ifadelerini kullandı.

Ömer Faruk Beyaz, Kayserispor karşısında forma giyerse Fenerbahçe formasıyla ilk kez resmi bir maçta oynamış olacak.

ÖNERİLEN VİDEO

Venezuela peş peşe sallandı! Deprem anları anbean kaydedildi

Kapat
Video yükleniyor...