26 Haziran 2026 Cuma / 11 Muharrem 1448

Ozan Kabak: Umarım kendimizi affettirmişizdir

A Milli Takım'ın ABD galibiyetinin ardından konuşan Ozan Kabak, dikkat çeken ifadeler kullandı. Ozan, 'Çok mutluyum, takım olarak sahada her şeyimizi bıraktık. Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir.' dedi.

HABER MERKEZİ26 Haziran 2026 Cuma 08:21 - Güncelleme:
Ozan Kabak: Umarım kendimizi affettirmişizdir

A Milli Takım'da Ozan Kabak, ABD maçındaki galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu.

Milli stoper, "İlk iki maçta ülkemizi ve insanları çok üzdük. Bu maça kazanmak için çıktık, karakter göstermek istedik. Çok mutluyum, takım olarak sahada her şeyimizi bıraktık. Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir." dedi.

Ozan Kabak, "Dünya Kupası sonuçta, galibiyet moral oldu. Neler yapabileceğimizi de gösterdik. Bu maçı güzel bir hatıra olarak hatırlamak lazım." diye konuştu.