26 Haziran 2026 Cuma / 11 Muharrem 1448

Postecoglou: Türkiye bu gruptan çıkmalıydı

Avustralyalı teknik direktör Ange Postecoglu, A Milli Takım'ın ABD'yi 3-2 mağlup ettiği maçın ardından millilerin öven bir açıklamaya imza attı.

HABER MERKEZİ26 Haziran 2026 Cuma 09:43 - Güncelleme:
Postecoglou: Türkiye bu gruptan çıkmalıydı

Avustralyalı teknik direktör Ange Postecoglu, ABD'yi 3-2 yendiğimiz 2026 FIFA Dünya Kupası'ndaki son maçımızı yorumladı.

Ange Postecoglou, "Türkiye galibiyetten çok memnun olacak, ancak kendilerine çok kızacaklar." yorumunu yaptı.

Deneyimli teknik adam, "Sahip oldukları kaliteyi çok iyi biliyorlar. Yetenekli oyuncuları var, ancak grup liderini yenmiş olmalarına rağmen turnuvadan ayrılıyorlar." dedi.

Postecoglou, "Bu gruptan çıkacak kadar iyi olduklarına şüphe yok." ifadelerini kullandı.

ÖNERİLEN VİDEO

Venezuela peş peşe sallandı! Deprem anları anbean kaydedildi

Kapat
Video yükleniyor...