22 Haziran 2026 Pazartesi / 7 Muharrem 1448

TFF resmen duyurdu! Süper Lig'de harcama limitleri açıklandı

Süper Lig'de takım harcama limitleri açıklandı. Galatasaray 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile en yüksek limite sahip kulüp oldu. Sarı-kırmızılıları Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor takip etti.

AA22 Haziran 2026 Pazartesi 19:46 - Güncelleme:
TFF resmen duyurdu! Süper Lig'de harcama limitleri açıklandı

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 2026-2027 sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini belirledi.

TFF'den yapılan açıklamaya göre yeni sezonda en fazla harcama limiti, 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 lira ile son şampiyon Galatasaray'ın oldu. En az limit ise 571 milyon 608 bin 883 lirayla Corendon Alanyaspor'a tanındı.

Kulüplere göre Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri şöyle:

TakımlarHarcama limiti (TL)
Galatasaray9.006.596.835
Fenerbahçe6.330.032.702
Beşiktaş4.123.397.974
Trabzonspor2.530.783.285
Çaykur Rizespor1.817.301.750
Samsunspor1.124.529.320
Konyaspor1.101.846.407
Başakşehir1.099.918.616
Kocaelispor953.682.308
Erzurumspor FK893.261.956
Amedspor893.261.956
Çorum FK893.261.956
Gaziantep FK817.925.936
Gençlerbirliği805.716.149
Eyüpspor801.174.603
Göztepe678.239.611
Kasımpaşa647.958.968
Alanyaspor571.608.883

ÖNERİLEN VİDEO

Anbean kaydedildi: Bebek arabasındaki yılan böyle yakalandı

Kapat
Video yükleniyor...