22 Haziran 2026 Pazartesi / 7 Muharrem 1448

TFF resmen duyurdu! Süper Lig'de harcama limitleri açıklandı

Süper Lig'de takım harcama limitleri açıklandı. Galatasaray 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile en yüksek limite sahip kulüp oldu. Sarı-kırmızılıları Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor takip etti.

AA22 Haziran 2026 Pazartesi 19:46 - Güncelleme:
TFF resmen duyurdu! Süper Lig'de harcama limitleri açıklandı

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 2026-2027 sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini belirledi.

TFF'den yapılan açıklamaya göre yeni sezonda en fazla harcama limiti, 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 lira ile son şampiyon Galatasaray'ın oldu. En az limit ise 571 milyon 608 bin 883 lirayla Corendon Alanyaspor'a tanındı.

Kulüplere göre Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri şöyle:

TakımlarHarcama limiti (TL)
Galatasaray9.006.596.835
Fenerbahçe6.330.032.702
Beşiktaş4.123.397.974
Trabzonspor2.530.783.285
Çaykur Rizespor1.817.301.750
Samsunspor1.124.529.320
Konyaspor1.101.846.407
Başakşehir1.099.918.616
Kocaelispor953.682.308
Erzurumspor FK893.261.956
Amedspor893.261.956
Çorum FK893.261.956
Gaziantep FK817.925.936
Gençlerbirliği805.716.149
Eyüpspor801.174.603
Göztepe678.239.611
Kasımpaşa647.958.968
Alanyaspor571.608.883

ÖNERİLEN VİDEO

Üç kişi hayatını kaybetti: Yüksekova'daki feci kaza kamerada

Kapat
Video yükleniyor...