Teknosa, sektöre kazandırdığı yenilikleri dünya çapında bir boyuta taşıyarak işbirliği yaptığı The Walt Disney Company çatısı altındaki Disney Collection ürünlerinin satışına başladı. Türkiye genelinde 31 ildeki 71 TeknoSA mağazasında, 100-150 metrekarelik özel alanlarda satışa sunulan Disney Collection ürünleri arasında oyuncaktan kıyafete, peluştan kırtasiyeye, kostümden ayakkabıya, 6 ana kategoriden 300’ü aşkın ürün çeşidi yer alıyor. Dünya teknoloji perakendeciliğinde bir ilke imza attıklarını vurgulayan TeknoSA Genel Müdürü Bülent Gürcan, işbirliğine ilişkin olarak “TeknoSA olarak hedefimiz, teknoloji ve eğlence ürünlerinde herkes için ‘tek adres’ olmak. Ailenin her yaştan üyesi TeknoSA mağazalarına girdiğinde ihtiyacı olan veya istediği tüm teknoloji ve eğlence ürünlerini bulabilecek. The Walt Disney Company ile yaptığımız işbirliği ile tüm ailelere özel bir deneyim yaşatacağız” dedi.
150 KİŞİLİK EK İSTİHDAM
Disney Collection ürünlerinin TeknoSA’lara girmesi ile birlikte mağazacılıkta da farklı bir konsept oluşturduklarını belirten Gürcan “Bu sayede mağazalarımızda teknoloji, eğlence ve gençlik temalarının birleştiği bir konsept oluşturduk. Shop in shop, yani mağaza içinde mağaza şeklinde adlandırdığımız konseptimizle müşterilerimize farklı bir deneyim yaşatacağız. The Walt Disney Company işbirliği ile birlikte 10 milyon TL seviyesinde yatırım gerçekleştirdik. Ayrıca 150 kişiyi de işbirliği kapsamında istihdam ettik. ABD’de tasarlanıp geliştirilen bu ürünler Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgesinde ilk kez Türkiye’de ve sadece TeknoSA’da olacak. İlk yıl 100 milyon lira ciro hedefimiz var” diye konuştu. lEKONOMİ SERVİSİ
TÜRKİYE ÖNEMLİ ÜLKE
İşbirliğinden duyduğu mutluluğu dile getiren The Walt Disney Company Türkiye, İsrail, Yunanistan, Malta ve Kıbrıs Ülke Müdürü Giovanni Mastrangelo ise “The Walt Disney Company olarak hikayelerimizi farklı temas noktaları üzerinden hedef kitlelerimizle paylaşıyoruz. Türkiye Disney için önemli bir ülke. Çünkü Türkiye çocuklar ve ailelerle dolu bir ülke. Biz de burada büyüme planlıyorduk. TeknoSA ile gerçekleştirdiğimiz Disney Collection işbirliği de Türkiye’de çocuklar ve ailelere Disney markasıyla buluşabilecekleri ve geniş yelpazeden pek çok ürünü tek bir noktada bulabilecekleri özel bir temas noktası sunması bakımından çok değerli. TeknoSA ile gerçekleştirdiğimiz bu işbirliği aynı zamanda, The Walt Disney Company’nin Türkiye pazarına olan inancının ve Türkiye’de daha fazla aileye ulaşmak için yeni fırsatları değerlendirdiğinin de önemli bir göstergesi” diye konuştu.