26 Nisan 2024 Cuma / 18 Sevval 1445

PC+ çağına girdik

Lenova Türkiye Gelen Müdürü Çakmakçı, 2014 yılında doğru zamanda doğru ürün ve doğru stratejilerle her segmentte liderliklerini sürdürmek istediklerini söyledi.

29 Aralık 2013 Pazar 07:00 - Güncelleme:
PC+ çağına girdik

DizüSTü, masaüstü ve tablet cihazlardan oluşan PC pazarının, oyuncu sayısı açısından rekabetin en sıcak olduğu sektörlerden biri olduğunu belirten lenovo Türkiye Genel Müdürü Gülfem Çakmakçı “lenovo Türkiye gelişmekte olan pazarlarda 6’ncı ülke olarak ayrıcalıklı bir konumda. Her çeyrekte iki haneli büyüyor ve çeyreklik değişmeler olsa da mutlaka ilk sıralarda yer alıyoruz. 2014’te de doğru zamanda, doğru strateji ve doğru ürünlerle ve de dünya genelindeki başarılı yönetim uygulamaları ile dünyadaki ve Türkiye’deki liderliğimizi güçlendireceğiz. PC pazarında dünya birinciliğine kadar yükselen lenovo, pazarda inanılmaz bir ivme yakaladı. Kurumsal ve tüketici alanlarında büyüyoruz. Çeşitli teknolojiler arasındaki yakınsamaya katkıda bulunan yenilikçi ürünler ve birçok farklı ürün kategorileriyle portföyümüzü genişletirken teknolojiye ve tasarıma yatırım yapmaya devam edeceğiz” dedi.

GÜÇLÜ TEMEL OLUŞTURUYORUZ

Çakmakçı, şunları söyledi: “Teknoloji, değişen tüketici ihtiyaçları ve beklentileri ile çok hızlı bir dönüşüm içinde. Her tüketicinin karşısında artık 4 ekran var; akıllı TV, akıllı telefon, dizüstü bilgisayar ve tablet. bu pazara PC+ adını veriyoruz. biz de lenovo olarak bu ürün ailelerinin her birinde bireysel ve kurumsal tüketicimizin ihtiyaçlarına yönelik ürün dizayn etme ve müşterimize ulaştırma konusunda öncü bir firmayız. Pazara sunalı henüz çok kısa bir süre olmasına rağmen, yıldan yıla iki kat büyüyerek toplam iş hacmimizin yüzde 15’ini oluşturan PC+ alanındaki ürünlerimiz ile olağanüstü performans gösteriyoruz.” Çakmakçı “Uzun yıllardır yatırım yaptığımız tablet, akıllı telefon, akıllı televizyon ve diğer akıllı mobil cihazları içeren PC+ pazarındaki büyüme ile benimsemiş olduğumuz yenilikçi yaklaşım ve liderliğimizi koruyarak faaliyet alanımızı çeşitlendirmeye, sektörü yönlendirmeye ve PC+ çağında gelecek için güçlü bir temel oluşturmaya devam edeceğiz” dedi. “Türkiye’de de dünyadaki başarımızın bir örneğini yaşamak üzere stratejimizi tüketici pazarında büyümek üzerine kurguladık” diyen Çakmakçı, şunları söyledi:

HER SEGMENTTE LİDERLİK

“oyunumuzu tüketiciye ulaşma şeklimizden pazarlama ve PR çalışmalarımızdan, ürün portföyü konumlandırmasına kadar farklı kurguluyoruz. Pazarda sürdürülebilir liderliğimizi devam ettireceğiz. PC+ çağında tüm yenilikçi ürün aileleri ile birlikte tüketici deneyim alanlarında hizmet vereceğiz. Akıllı telefon, TV, PC, tablet ve yeni geliştirilecek ürün segmentlerinde Türkiye’de de lider firma olabilmek hedefindeyiz.”